قدردانی مجدد از اپ ارزشمند زبانشناس و لزوم توجه به اثر معکوس

درود دوستان،
چند وقتی هستش که می خواستم این موضوع بسیار مهم در تالار عنوان کنم و بالاخره الان فراموشی و تنبلیم گذاشتم کنار خوشبختانه و البته قضاوت در. مورد اهمیت این موضوع با خود دوستان و همراهان بعد از گوش دادن به فایل صوتی ضمیمه.
ابتدا قدردانی مجدد خودم از تیم زبانشناس بابت قدرتمند ترین اپ یادگیری زبان ابراز کنم و به نکته تفاوت یاد گیری با آموزش هم که به تعلق مسولیت به شخص زبان آموز داره نه معلم واقف هستن عزیزان.
تیم محترم زبانشناس هم که بهبود مستمر اپلیکیشن رو به عنوان سرلوحه کار ارزشمندشون همواره لحاظ کردن سپاس.

مورد مهم دیگه که توجه به اثر معکوس دستاوردهای تکنولوژی هستش و البته بحث کلی هست و اپ زبانشناس هم جزئی از اونها محسوب میشه و این جنبه منفی در کنار همه مزایا و خدمات ایراد اپلیکیشن محسوب نمیشه بلکه عدم توجه و عدم آگاهی ما به این موضوع می‌تونه اثر معکوس رو برامون رقم بزنه. برای روشن شدن موضوع فایل صوتی فصل پنجم از کتاب هنر خوب زندگی کردن مارک دوبلی رو با عنوان اثر معکوس به اشتراک میذارم امید که مورد توجه و استفاده در همه موارد مطرح قرار بگیره.(در ضمن اگه از دوستان کسی کتاب صوتی انگلیسی دو تا کتاب معروف ایشون ؛ هنر شفاف اندیشیدن و هنر خوب زندگی کردن رو داره ممنون میشم لینکشون معرفی کنه :v: :raised_hand_with_fingers_splayed:

و یک توضیح تکمیلی اینجا لازم هست و اون ارتباط این موضوع با اپ زبانشناس،

ببینید دوستان بنظر من این اپ یک جنگل آمازون نیست، چندین جنگل آمازونه خصوصا در نسخه های بالاتر و اگر روی روش یا پروسه یا مجموعه های برگزیده خودتون تمرکز نکنید در تله اثر معکوس گرفتار میشید.
و به به قول رابرت کیوساکی، تمرکز یعنی
FOCUS=
FOLLOW ONE COURSE UNTIL SUCCESSFUL.

10 پسندیده

بسیار عالی بود ممنون که وقت گذاشتین :rose:

2 پسندیده

خواهشمندم…ارادت…
و از دید بالاتر لازمه که تمرکز زمان و انرژی مون از بسیاری از شبکه های اجتماعی که چیزی نیستن جز اسپم که باعث اتلاف وقت مون میشن به سمت اپ های ارزشمندی مثل زبانشناس معطوف کنیم.

درست مثل تجربه ای که با ذره بین برای سوزوندن کاغذ توسط نور خورشید داشتیم

2 پسندیده

4 پسندیده

کاملا نظراتتون عالی و کاربردی بود… ممنونیم از شما که به تیم زبانشناس اعتماد کردین و بهمون انرژی میدین تا برای بهتر کردن اپ همیشه تلاش کنیم…اگر لینک کتابها رو هم پیدا کردین برای من بفرستین تا در زیبوک هم قرارش بدیم

3 پسندیده

خواهشمندم…لطف دارید…
فعلا فایلهای صوتی ترجمه فارسی شون دارم…
گیرشون بیارم حتما…
دو تا کتاب ش پرفروش و محبوب هستن در سطح جهانی.
از سبک نویسندگیش و طرح موضوع ش خیلی لذت میبرم.

1 پسندیده