زمان مطالعه

سلام.دوستان هر داستان رو چقدر گوش میدین و مطالعه میکنین؟ به عبارتی چه حدی از یادگیری رو کافی و مناسب برای هر داستان در نطر میگیرین؟


این تاپیک مربوط به دوره« نیمچه داستان‌ها » در نرم‌افزار «زبانشناس» است.

2 پسندیده

سلام منم تازه واردم سوال منم هست. ممنون میشم دوستان جواب بدن

3 پسندیده

سلام . این بستگی به خودتون داره که باید یک درس رو چقدر بخونین تا بتونین به راحتی متوجه بشین و خیلی روان همون درس رو صحبت کنید .
بعضی درس ها آسون هستند و با سه یا چهار بار خوندن میشه به راحتی یاد گرفت . ولی بعضی درس ها هستند که ترکیب جملات و لغاتش برای ما تا حدودی نا آشنا هستند و باید اونا رو بیشتر بخونیم تا راحت متوجه بشیم و خیلی روان مثل گوینده همان درس صحبت کنیم .
مثلا درس جوجه اردک زشت رو من با سه بار خوندن کامل یاد گرفتم ولی توی قسمت انگلیسی واقعی را یاد بگیر درس زلزله رو خیلی بیشتر گوش دادم و صحبت کردم .

3 پسندیده

سلام مرسی از راهنمایی :+1:t2::+1:t2:شما فقط درسها رو میخونین و فایل صوتی رو گوش میدین توی همه ی این تکرارا و لایتنر رو استفاده میکنین؟یا روش خاص دیگه ای هست برای سریعتر پیشرفت کردن؟

2 پسندیده

من که فقط همین کار ها رو می کنم و به نظرم برای این که لغات رو در ذهنم هک کنم و بتونم مانند یک بومی زبان صحبت کنم باید تکرار داشته باشم و به عبارتی درس رو گوش بدم و سعی کنم مثل گوینده صحبت کنم .
ولی اگه دوستان راه های دیگه ای دارن برام جالبه که بدونم .

2 پسندیده

ممنون از راهنمایی تون

2 پسندیده

خواهش میکنم ‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌

1 پسندیده