ارزیابی Mindset for IELTS

ارزیابی Mindset for IELTS
none 4.875 16

این تاپیک برای دریافت ارزیابی شما از « Mindset for IELTS » نرم افزار «زبانشناس» است.
توضیح مختصری از این دوره:

سطح: 4

یکم از نظر گرافیکی برنامه نیاز به اصلاح داره ولس محتویات خوب بود

سلام اي كاش توي توضيحات نوشته ميشد اين قسمت هايي كه شما ميذاريد مربوط به كجاي كتاب چاپي هست و يكم تيتر به بخش ها اضافه ميشد🙏

1 پسندیده

بنظر میرسه فقط فایل های صوتی کتاب قرار گرفته. به این شکل خیلی کاربردی نیست. چون شما کتاب رو باید کنار موبایل داشته باشید. فلسفه داشتن اپلیکیشن اینه که شنا در هر جایی بتونید ازش استفاده
کنید. در صورتیکه در این درس نیاز به همراه داشتن کتاب هست. برای مثال من اگر منزل باشم و کتاب کنارم باشه فایل صوتی روی کامپیوتر هست و نیاز به اپلیکیشن نیست. البته این یک پیشنهاد هست و چیزی از ارزش‌های اپلیکیشن وزین زبان‌شناس کم نمیکنه.

1 پسندیده

خوبه. نمیگم خیلی خوبه، نمیگم بده. خوبه👌🏼

لطفا کتابهای آموزشی رو بطور کامل قرار بدید،اینکه از هر کتاب فقط بخش لیسینینگ یا چهار تا لغت قرار داده بشه،درست نیست،ما این اپلیکیشن رو خریداری کردیم که در همه جا بتونیم ازش استفاده کنیم،اگر قرار باشه کتاب همراهمون ببریم که دیگه به این اپ نیاز نداریم،،، اینطوری نمیتونید بگید ما همه منابع رو در اپ داریم!!! چون همه شون ناقص و بلااستفاده هستن،رو هر کدوم دست گذاشتم که شروع کنم دیدم ناقصه:smirk:

ممنون از اپلیکیشن خوبتون اول که خیلی خوب میشه ما بتونیم تو همین برنامه یه جایی داشته باشیم درس هایی که انتخاب کردیم رو نگه داریم که هربار که برنامه باز میکنیم کلی دنبالش نگردیم بعد ممنون که مایندست رو هم دارید :v:t3::heart:

عالي

دوست خوبم بخش هایی که صوت دارن در اپ بارگذاری میشه اولویت برنامه با صوت هست

خوبه. ولی کامل نیست اصلا معلوم نیست مال کدوم صفحه هست

کدوم قسمت کامل نیست؟

عالی هستید من خیلی راضی ام ولی کاش کتاب هارا کامل بزارید نه فقط فایلهای صوتی

سلام
برنامتون خیلی عالیه
با اختلاف بهترین برنامه ای هست که دیدم.
پیشنهاد میدم یه مقدار برنامه رو تعاملی تر کنین.
مثلا تمارین کتاب ها رو بذارید با امکان پاسخگویی و بعدا بررسی با جواب صحیح.
در بخش پخش کننده هم لطفا دکمه پرش به فایل قبلی و بعدی (next , pervious) رو‌ اضافه کنید.
بعضی از لغات و‌عبارات که هایلایت ابی دارن براشون ترجمه تو اپلیکیشن نداره. اگه بشه یه فکری برای اوناهم بردارین خیلی خوب میشه.
در نهایت تشکر میکنم از مجموعه زبان شناس با این نرم افزار همه فن حریف.

لطفا قسمت های ریدینگ رو هم اضافه کنید. شما فقط قسمت های لیسنینگ که اودیو دارتد رو گذاشتید، ریدینگ ها چون ویس ندارند قرار ندادید. ولی خوبه که بذارید تا بتونیم کلماتش رو به لایتنر اضافه کنیم. مرسی

سلام و درود
شما فقط قسمت listening این مجموعه رو که فایل صوتی هست رو گذاشتین که این شاید بدون اغراق بیشتر از ۵ درصد مطالب و کلمات این مجموعه هم نباشه. ای کاش این مجموعه بسیار مهم برای آیلتس رو بصورت کامل قرار می دادید که بشه کلمات مهم اون رو به بخش لایتنر اضافه کرد و یادشون گرفت. البته ناگفته نماند که تلاش مجموعه خوب شما تا همین جا هم جای تشکر داره و می تونه شروع یک حرکت خوب به سمت یک آموزشگاه جامع و کامل آنلاین باشه.

سلام وقت بخیر
اولویت اپ با صوت هست و متن هایی که صوت دارن رو میتونیم در اپ بارگذاری کنیم.
در کنار این اپ میتونید نسخه pdf هم استفاده کنید و کامل با مطالب و سوال هاش دسترسی داشته باشید

It’s one of the most perfect sources for IELTS.

They are of use sources for studets. Thnx.

Perfect

سلام. لهجه انگلیسی هست؟