معرفی دو فیلم سینمایی کمدی

سلام دوستان.
میخوام دو فیلم سینمایی که جدیدا دیدم و از تماشاشون لذت بردم به دوستان گل زبان آموز معرفی کنم. نمیدونستم اسم این دو فیلم رو به کدوم تاپیک از قبل ایجاد شده اضافه کنم برای همین موضوع جدید ایجاد کردم.
هنرپیشه های هر دو فیلم زبان دومشون انگلیسیه البته بازیگر نیتو هم داره.
یکی فیلم A Simple Wedding که هنرپیشه های ایرانی داره.
دومی فیلم Alex and Eve که هنرپیشه های لبنانی و یونانی داره.
لهجه های انگلیسی شون خیلی شیرین و دوست داشتنیه. من زبان انگلیسی با لهجه های مختلف رو خیلی دوست دارم. هر دو فیلم کمدی هست. توصیه میکنم تماشا کنید. زیرنویس فارسی و انگلیسی شونم همراه دانلود در گوگل هست.

17 پسندیده

من simple wedding خیلی جالب بود ‌ .

8 پسندیده

یک توصیه:

تماشای فیلم و سریال و موزیک ویدیو و … با زیرنویس (چه فارسی و چه انگلیسی) خطرناک است، پس لطفا به خودتان رحم کنید و بدون هیچ زیرنویسی ببینید تا یادگیری تان به تعویق نیفتد این را شعار خود قرار دهید و علت رو نپرسید، بعدها خودتان متوجه میشوید. اصلا اینطور فکر کنید که زیرنویس ها برای ناشنوایان نوشته شده اند. البته میتوانید معانی لغات و اصطلاحات آنچه را که تماشا میکنید سرچ کنید ولی نه کل دیالوگ ها را آنهم بصورت زیر نویس. چون در آن صورت مهارت Reading تان تقویت می شود نه listening. پس حتی اگر لازم شد بیست بار ویدیو یی را تماشا کنید اما سراغ زیرنویس نروید. ترفند خودم اینه که فیلم های مورد علاقه مو یا هر ویدئو یی رو که خیلی دوستشون دارم به mp3 تبدیل می کنم و بصورت صوت از گوشیم و در حین هر کاری مثلا پیاده روی روزانه ام گوش میکنم. محشره.

ابن سینا کتاب مورد علاقه اش را صد بار مطالعه کرد و خط به خطش را حفظ شد درحالیکه زبان کتاب را نمیدانست تا وقتی که نویسنده کتاب مورد علاقه اش را ملاقات کرد.
فقط اگر میخواهید مهارت ترجمه تان را تقویت کنید هر دو زیرنویسِ فارسی و انگلیسی ویدئوی مورد نظر را pdf و بررسی مقابله ای انجام دهید یا برای بررسی مقابله ای در ترجمه شفاهی چنانچه صوت دوبله فارسی فیلمی موجود بود با صوت انگلیسی فیلم یا سریال یا … مقایسه کنید. تمرین خوبی برای افزایش مهارت ترجمه است.

3 پسندیده