چالش Let's talk درباره باورها(beliefs)

سلام دوباره خدمت همه دوستان.
این چالش Let’s talk من هست درباره باورها.
پیشاپیش عذر می خوام اگه یه ذره طولانی شد(باید روی پرحرفیم کار کنم :grin: )
نموداری که دربارش تو audio حرف می زنم هم ضمیمه کردم.
راستی یادتون نره در مورد incantation هاتون برام بنویسین.
ممنون

22 پسندیده

خیلی خوب صحبت میکنید :clap:
فکر کنم بعد از انگلیسی قدرت صحبت کردنتون از یک native قابل تشخیص نباشه

7 پسندیده

سلام آلاله جان خوشحالم که با انرژی برگشتی… هر چی از وویست تعریف کنم بازم کمه :clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap:
حضورت واقعا انرژی بخشه وتلاشتم ستودنیه عزیزم…
امیدوارم همیشه توی اوج پیشرفتات باشی دوست گلم…
:rose::sparkling_heart::rose::sparkling_heart::rose::sparkling_heart::rose::sparkling_heart::rose::sparkling_heart::rose:

5 پسندیده

خیلی خوبین آلاله خانوم :clap:
به قول امیرحسین بعد از 30 تا درس Native میشین
جالبه، هر دقیقه از وویساتون که میگذره سرعت صحبت کردنتون سریع تر و لهجه تون بهتر میشه

7 پسندیده

:clap::clap::clap::clap::clap:
امیدوارم منم یه روز مثل شما بتونم حرف بزنم

8 پسندیده

مرسی از شما آلاله خانومه عزیز که همیشه تو این چالش شرکت می کنید.
به نکات خیلی خوبی اشاره کردید، هر چی جلوتر بریم موضوعات گسترده تر و باز تر میشن که شما می تونید هم مکالمتون رو بیشتر به چالش بکشید و هم برای بچه های اینجا از جمله من از تفسیرتون بگید و ما لذت ببرید. چه incantation جالبی دارید انگلیسی مثله یه تیکه از کیکه هر چی بیشتر بخوری بیشتر چاق میشی و بیشتر یاد میگیری :clap:
من incantation اینه:

learning is inevitable, as long as I'm alive I'll learn and I'm gonna get better and better.

تقریبا این شعارو تو بیوگرافی پروفایلم نوشتم ولی یکم باز تر:

The best word to describe me is 'philomath' that's a greek word meaning 'lover of learning' because all I ever want to do is learn. I'm on a mission to learn as much about the world as possible, while doing my best to inspire others to do the same. I believe a life full of learning is a life well fulfilled

درباره تعریفتون از مطالبم هم ازتون ممنونم باعث افتخاره که شما دوستان می خونیدشون .:rose:

13 پسندیده

راستی Incantation منم اینه
I love learning English because my soul loves it
:blush:

8 پسندیده

خیلی عالی بود آلاله جان.خیلی تسلط دارین روی صحبت کردن .آفرین :clap:
Its my incantation
English is a key that open the door of succsses to me

6 پسندیده

سلام عزیزم
یک کلام ختم کلام : عاشق تفسیراتم. :clap:
لهجه و تسلط و رووانی در صحبت همه چی عالی عالی
همیشه تو اوج باشی بانو :rose::rose::rose:
من راستش incantation خاصی انتخاب نکردم که بگم هر روز تکرارش میکنم . ولی یه جمله دوران دبیرستان خوندم که از اون موقع تا الان همیشه تو ضمیر نا خوداگاهم ثبت شده و واسه خودش پلی میشه و اون اینه:
To want to is to be able to
همون خواستن توانستن خودمونه.
با ارزوی بهترین ها برات :pray:

10 پسندیده

آفرین آلاله جان
عاااااالی بودی و هستی عزیزم :clap::clap::clap::clap:

:blush::point_down:
:rose: I will succeed :rose::blush::muscle:
:rose: not immediately :rose:
:rose: but surely :rose:

6 پسندیده

موفق خواهم شد نه فورا ولی حتما

این جمله همیشه پروفایل یکی از بچه های دانشگامون بود. شاید باورت نشه اونقدر ایمان داشت به موفقیتش که در عرض 2سال به موفقیتایی که می خواست رسید و هنوزم در تلاشه

7 پسندیده

بگم پروفایل خودمم هم هست باورت میشه :see_no_evil::see_no_evil::joy::sweat_smile:
چون واقعا بهش ایمان دارم

5 پسندیده

:joy::joy:
اره عزیزم.
و به شدت تو منو یاد یکی از دوستای جنوبیم میندازی. خودشی نکنه :joy: رو کن
@m-m96

5 پسندیده

شااایدم خودشم :joy::joy::joy::joy:
حالا به مرور متوجه میشی خودشم یا نه :wink::wink:
البته نه فورا ولی حتما :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

4 پسندیده

عالی بود :joy:
تو اوج ببینمت همیشه عزیزززززززززززززززززززززم :rose:

5 پسندیده

فداااات گلم همچنیییین :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
قربونت :kissing_heart::kissing_heart::rose:

2 پسندیده

وویس شما حسابی بهم انگیزه داد.ممنون.عالی و پر انرژی بودین :slight_smile:

3 پسندیده

خیلی عالی بود آفرین . من فکر نمیکنم شما تو مکالمه مشکلی داشته باشی مشخصه که خیلی راحت کلمات و جملات رو بیان میکنید.شما فیلم ها رو چند درصد شون رو متوجه میشید.؟

3 پسندیده

خجالت زدم می کنین. ممنون.
نه در اون حد :joy::joy::joy::joy:
ولی امیدوارم رون و بی استرس بتونم حرف بزنم

2 پسندیده

مرسی سارا خانم مهربون.
همه انرژی و انگیزه رو از شما و دوستان می گیرم.
با ارزوی پیشرفت هر روزه برای همگی مون
:bouquet::cherry_blossom::hibiscus::rose:

3 پسندیده