اشتراک گذاری پایان هر درس در هر دوره

درود دوستان عزیز

تو هر دوره ای که هستین
لطفن پس از اتمام هر درس، یک عکس از اون درس و اینکه درچند روز اون درس و تمام کردین به اشتراک بزارین و اگر مایل بودین نحوه ی خواندن اون درس پس از اتمام رو هم بیان کنید، تا هم شما و هم بقیه دوستان از تجربیات استفاده کنند.
مثال

دوره انگلیسی واقعی،اتمام درس 8روز

13 پسندیده

سلام دوستان :yellow_heart: :crescent_moon: :blue_heart:

یادش بخیر، این درس … :dizzy:

10 پسندیده

سلام ببخشید چند روز برا هردرس تقریبن تموم میشدانگلیسی واقعی؟
الان چه دوره ای هستین؟

8 پسندیده

سلام و ارادت، علی آقا :yellow_heart::sunflower:

من هر درس رو گاهی تا ده روز طول می دادم. گاهی هم دو تا درس رو همزمان با هم کار می کردم؛ ولی تا پانزده بیست روز ممکن بود رو جفت اون درس ها بمونم. چون قسمت “داستان کوتاه” درس های “انگلیسی واقعی رو یاد بگیر” خیلی طولانی بودند، من دو تا درس رو همزمان برمی داشتم که حوصلم بکشه روزی یک بار به قسمت “داستان کوتاه” هر درس گوش بدم. قسمت “واژگان” هم دست کمی از “داستان کوتاه” نداره.

الان فعلاً هیچ دوره اصلی رو برای فشرده خوانی کار نمی کنم. چون الان هدفم بیشتر روی مهارت رایتینگ، لغت و گرامر در سطح بالا هست، یه سری دوره های فرعی که برای لغت و گرامر و حتی فعل های عبارتی مناسب هستند رو دارم کار می کنم. با این حال، مجبورم بیرون از برنامه، چند برابر زمانی که داخل برنامه کار می کنم، مطالعه داشته باشم.

از دوره های اصلی برنامه، دوره “انگلیسی قدرت” و “انگلیسی واقعی رو یاد بگیر” رو کار کردم. می خواستم روی دوره “وی آی پی آقای اِی جِی هوگ” برم که دیدم حداقل روزی دو ساعت وقتم رو می گیره و من نمی تونم این میزان زمان رو روی فشرده خوانی این دوره بزارم. علاوه بر همه اینها، شاید فقط روزی دو ساعت هم با لایتنر برنامه کار کنم، با توجه به هدف زبانی الانم.

:sunflower: :books: :crescent_moon:

12 پسندیده

ممنون از توضیحاتتون بسیار عالی موفق باشید

8 پسندیده

درس چهارم انگلیسی واقعی


اتمام در ۹روز

4 پسندیده