My ENGLISH story 📄

Hey guy. امروز اومدم این تاپیکو بزنم .خوب این تاپیک تاپیکی هستش که قرارع من یه استوری ۱۵ قسمتی رو بگم که ۶ ماه روش کار کردم و البته اگه کسی خواست داستانی بگه میتونه در اینجا قرار بده.
خلاصه داستان:داستان راجبع یه پسر هستش در کانادا که به خاطر نژاد پرستی پدر و مادرشو میکشن و پسره هیچکسی رو دیگه نداره و خیلی سخته میگه چون اب و غذای و جای خواب هم نداره که بخوابه و…

سعی میکنم تا امروز داستان رو قرار بدم .هر داستان ویسش ۲الی ۵ دیقه هست با متن و ترجمه فارسی و سطحش هم بالای داستان میزنم

12 پسندیده

خیلی هم خوب.کاشمی اگه همه موارد رو رعایت کردی و اشتباه گرامری تو داستان نیست ، جزء دوره های زبانشناس قرار بگیره :clap::clap::+1::+1:

8 پسندیده

چه موضوع خوبیه
مشتاقیم:clap::clap::clap::sparkles::muscle:

5 پسندیده

💢💢           Alex and joker     💢💢

قسمت:۱
مدت:۲ دیقه
سطح داستان:مبتدی

There is a guy and his name is alex.alex from caneda he,s an only child.he has a great family his mother works at the home people imean she went and washed the cloth of people.and clean the house .and his father is a worker .he works at the mall.at the one day in canada stronge happened.alex:said on that time! Dad what happend? Dad saihd:nothing dont worry .i wanna say a thing to you the alex family are sad.why? Beacuse i the news said.the people have the dark skin they must leave!and on that time the alex family watch the news and they feel sad.As i said they dont have any mony to do some thing not ,even a little.unfortunately they dont have any mony to travel a country.suddenly the alex dad think,and that think was bad!.gusse what? He think whith him self : i can go a the mall and steal some thing and after that sell that very expensive,to catch mony. He siad this thing to her wife her wife confused ! What are you talking a bout ?Are you ok ?we never steal any thing.dad alex said:yes i know but we must do this to catch the mony to travel and a if we dont do that we cant travel and they are kiling are.ترجمه فارسی:point_down::point_down::point_down:

یه بچه بود اسمش الکس بود.الکس در کانادا زندگی میکرد‌.او تک فرزند بود.و اون یه خانواده خیلی عالی داشت مادرش در خونه های مردم کار میکرد لباس هاشونو میشست و خونه ها رو تمیز میکرد.و پدرش هم در فروشگاه کار میکرد.یه روز توی کانادا یه اتفاق عجیبی افتاد .الکس در اون زمان گفت چی شده بابا .باباش گفت هیچی نگران نباش.من میخوام یه چیزی رو به شما بگم خانواده الکس ناراحت بودن.چرا؟چون توی اخبار گفتن که مردمی که پوست سفید دارن(سفید پوستن) باید کانادا رو ترک کنن و برن‌.توی اون زمان خانواده الکس داشتن تلویزیون تماشا میکردن و واقعا حالشون بد شون اون موقع .همون طور که من گفنم اونا هیچ پولی نداشتن که بخان کاری کنن حتی یه زره .بدبختانه انها هیچ پولی نداشتن که بخان سفر کنن.ناگهان پدر الکس فکر کرد.اون فکر بدبود .حدس بزنید چی بود .اون با خودش فکر کرد که من میتونم برم فروشگاه و چند تا چیز بدزدم و خیلی گرون بفروشمشون تا پول به دست بیارم .اون این فکر رو با همسرش در میون گذاشت.زنش کاملا گیج شده بود .داری راجبع چی حرف میزنی حالت خوبع ما تاحالا دزدی نکرده ایم .پدر الکس گفت میدونم اما ما باید این کا را انجام دهیم تا پول در بیاریم و بتونیم از اینجا بریم(سفر کنن).اگه ما اینکار رو نکنیم انها میان و ما رو میکشن .

6 پسندیده

مدت.۲دیقه.
سطح .متوسط
The woman said ok.but after that we travel we must send a money for him. The alex of dad said ok.the dad of alex go to the mall and he wants to stole some thing.he look all places on a good time he catch 4cheps.5.chocolate.and 3 cake.after that he run very fast no body see hime.he tooke those thing on the house and show them to his wife.dad alex:shshsh.the child musnt know the dad of them stole a thing.wife :but .but if the police know they come arrest and kill you .dad of alex:dont worry no body know .are you sure:yes.ok.how do you do whit this thing.i want to sell.them very expensive.but where ?any body dont buy this are.the dad of alex said :of course they buy that.i dont no do some thing you want but remmember this are a taboo.the dad of alex said .ohhhhh ok i know i 'll go to sell this are after that i send a mony for owne of this thing but now we need this you know.shhhhh.clam down.ok go.by.the dad of alex come out of the house .but he think whit him self .oh.if i sell them very expensive we need a more mony.he again go to the mall.he again ho to catch of a milke.butter.and … .he come out of the mall after that he go the places he go very far of the mall cuase he wants no one see him

6 پسندیده

اگه نظری راجبع استوری دارین بگین که بتونم توی قسمت بعدی قرارش بدم

5 پسندیده