چرا وقتی زمان داریم خوندن چند تا منبع با هم مشکل داره ؟

من از این اپلیکیشم و متد شما خیلی چیز یاد گرفتم . و تا حد زیادی خودمو با هاش تطبیق دادم ، فقط یجا نمیفهمم وقتی زمان داریم چرا نباید منابع دیگه رو امتحان کنیم ؟ مثلا اگر من دو ساعت دوره داستان واقعی رو گوش دادم ، به عنوان مثال دلم میخواد یک ساعت هم دوره ای جی رو گوش بدهم ، یک ساعت فیلم تمرین کنم ، یک ساعت لغت تمرین کنم ، چمیدونم یک ساعت فقط گسترده خوانی کنم ، هر کدام از این ها منابع جدا از هم هستن و زمان خودشونو دارن ، چرا نباید از چند منبع استفاده کنم ؟
خب من دوست ندارم مثلا سه بار به ای جی گوش بدم اونم تو یک روز …


این تاپیک مربوط به دوره« انگلیسی قدرت » در نرم‌افزار «زبانشناس» است.

4 پسندیده

سلام دوست عزیز
چرا فکر می کنید نمی شه
اتفاقا بهتر هم هست هم فشرده خوانی می شه هم حوصله تون سر نمی ره
البته به شرط اینکه همرو در بار اول خیلی خوب متوجه بشین و بعد برین سراغ بعدی در غیر اینصورت اشکالی نداره

5 پسندیده

سلام دوست عزیز
به هیچ عنوان جایی گفته نشده در کنار منبع اصلی، منبع دیگه استفاده نکنید، برای انتخاب هر منبعی ( کتاب، پادکست، دوره، فیلم و…) همیشه باید در نظر داشته باشید که منبعی انتخاب بشه که شما بتونید متوجهش بشید. به عبارتی منابع هم متناسب سطحتون باشه، نه خیلی سخت نه خیلی آسون. منبع قابل فهم باشه ولی یه کوچولو اذیت کنه.
بخوایم درصد بدیم میگیم ۸۵ تا ۹۰ درصدش رو بفهمید.
اینجوری ذهن شما به بهترین شیوه ممکن میتونه با مطلب ارتباط بگیره و پیشرفت کنه

اما اینکه چرا نمی‌تونید دوره داستان واقعی و ای جی هوگ رو با هم پیش ببرید دلیل داره، چون دو تا دوره سنگینه که هر کدوم حداقل دو ساعت در روز زمان لازم داره و نیاز به انرژی زیاده داره، مثل این می مونه بهتون بگن ریاضی و فیزیک رو تو یک روز بخونید، آیا مغزتون اینقدر کشش داره؟! قطعا از یک جایی به بعد دیگه خسته میشه و نمیکشه

4 پسندیده