سلام ممنون از برنامه خوبتون . s که بعد از فعل میاد برای چی هست ?
======================
این تاپیک مربوط به درس «شاهزاده هملت» در اپلیکیشن زبانشناس است (دوره «داستان های بچه گانه»، فصل «بسته ی اول»)
سلام ممنون از برنامه خوبتون . s که بعد از فعل میاد برای چی هست ?
======================
این تاپیک مربوط به درس «شاهزاده هملت» در اپلیکیشن زبانشناس است (دوره «داستان های بچه گانه»، فصل «بسته ی اول»)
در زمان حال ساده یا simple present
استفاده میشه
اگه فاعلshe,he,it باشه،فعلش با s یاes میاد
اما برای بقیه فاعلا یعنی I,we,you,they فعل بصورت ساده میاد یا بقولی base form
پس ing چی میشه?? ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ing در زمان حال استمراری بکار میره
توصیه میکنم…یه نگاه کلی به زمانهای مختلف در انگلیسی بکنید…تو اینترنت کلی مطلب هست…البته خودتنو درگیر نکنید…