مشکل جعبه لایتنر با مرور لغات

سلام، وقت بخیر. ضمن تشکر از تیم زبانشناس برای تمامی تلاش هاشون جهت بهتر شدن اپلیکیشن، خواستم مشکلم را با جعبه لایتنرم باهاتون در میون بذارم. نمی دونم این مشکل تنها برای منه یا بقیه هم همین مشکل رو دارن.
از زمانی که نسخه جدید فعال شده، هیچ کلمه ای از جعبه لایتنر من خارج نمیشه. یعنی مطمئنم تا به الان باید تعداد زیادی از کلمات بعد از مرور نهایی از خانه پنجم جعبه لایتنر خارج میشدن، ولی این اتفاق نمی افته!!! و حتی کلمات در زمان درستی برای مرور دوباره آورده نمیشن. مثلا بارها اتفاق میافته کلمه ای که زدم میدانم فردا دوباره باید مرورش کنم.
علاوه بر برطرف کردن این مشکل چندتا درخواست دیگه هم داشتم. خواهشا جدولی که مربوط به جعبه لایتنر بود در قسمت ارزیابی ها مجددا اضافه بشه. خیلی به ارزیابی خودمون و تصمیم گیری برای اینکه یه درس جدید رو شروع کنیم یا نه کمک میکرد. حتی اگه دسترسی به خانه های مختلف جعبه برای کلماتی که در یه روز باید دوره کنیم در اختیار خودمون باشه خیلی هم بهتره.
برای هر درس خواهشا مثل قدیم تعداد کلمات در سه قسمت مشخص بشه ( بلد، نابلد، در حال یادگیری)، درصدش از روی همون نموداری که داره کاملا قابل تشخیصه و دیگر نیاز به بیان عددی نیست. تعداد کلمات از برخی جهات خیلی مهم تره. هم در تصمیم گیری برای انتخاب یه متن و هم الان در مواقعی که تعداد لغاتی که از یه متن نمیدونیم خیلی کمه و درصد آن پایین هست، اصلا تو نمودار معلوم نمیشه و قابل تشخیص نیست. واقعا حالت نسخه قبلی خیلی کاربردی تر بود.
باز هم از زحماتتون ممنونم، مرسی از توجه تون:rose::rose::rose:

11 پسندیده

سلام. منم ۲۹ روزه آپدیت کردم هیچ کلمه ای از لایتنرم خارج نشده☹.

6 پسندیده

دوستان ممنون میشم چند نفر که پیام رو میبینن پاسخ بدن مشکل مشابهی با جعبه لایتنرشون دارن یا خیر، که اگه مشکل از لایتنر منه مستقیما از پشتبانی کمک بگیرم:pray::rose:

5 پسندیده

بله، باهاتون موافقم. ولی گفتن هر دو هفته یکبار آپدیت میکنن و اشکال ها رو به مرور بر طرف میکنن، تا از نسخه قبلی حتی بهتر بشه.
تا الان چندتا از مشکلات اصلی بر طرف شده، این مورد هم به نظرم خیلی مهمه، اگه بازخورد داشته باشیم زودتر بهش رسیدگی میشه.

4 پسندیده

ای کاش کل کلمات هایلایت شده نشون داده بشه علاوه بر بخش لایتنر و بعضی کلمات هم خیلی بد ترجمه شده

6 پسندیده

سلام ؛بله برای من هم از زمانی که آپدیت کردم و با اینکه هر روز هم کل لغات لایتنر رو جواب میدم حتی یک کلمه هم خارج نشده؛البته به پشتیبانی که پیام دادم گفتن در لایتنر جدید روندِ خارج شدن کلمات طولانی هست و شاید ۳_۴ ماه طول بکشه :face_with_head_bandage:

4 پسندیده

سه چهارماه مدت خیلی طولانی هست. لغاتا انقدر زیاد میشه که نمیشه درس جدید خوند. پروسه زبان خوندن هم خیلی خسته کننده میشه. من خیلی سرعتم بعد آپدیت کم شده😏

4 پسندیده

من هم چند باری اتفاق افتاده تمام کلماتی که روز قبل مرور کردم دوباره فرداش توی لایتنر بوده

4 پسندیده