انتشار آزمایشی نسخه ۸.۱۰ نرم افزار زبانشناس

لطفا امکان سوئیچ بین لایتنر کلاسیک و لایتنر جدید رو هم تو برنامه های آتی تون قرار بدین.

اگر هم به تاپیک پیشنهادات زیاد توجه نمی کنید بفرمایید که بقیه پیشنهاداتمو اینجا هم مطرح کنم. از جمله یکی از موارد مهم اینکه موقع مرور واژه ها و قبل از باز کردن معنی واژه، متوجه بشیم که آیا اون واژه یادداشت داره یا نه.

با سپاس

2 پسندیده

سلام

فیدبک های کاربرها از کانال های متفاوتی به دست ما میرسه. شما هر جا مناسب دیدید فیدبک بدید یه جوری به دست ما میرسه. نگران نباشین.

3 پسندیده

سلام. من زبان شناس را آپدیت کردم. و تنظیم سرعت هم آپدیت شد. اما سرعت ۱/۵ خیلی آرام تر از ۱/۳ قبلی هست. و سرعت ۲ که الان موجود هست خیلی سریع ترهست… یعنی تفاوت سرعت بین ۱/۵ و ۲ اصلا منطقی نیست.

5 دقیقه پیش

۱/۵ بسیار آرم هست مشابه ۱/۱ ورژن قبلی بود که داشتم

الان با سرعت مشکل دارم. ۲ زیادی تند هست . ۱/۵زیادی کند

4 پسندیده

دقیقا منم این مشکل رو دارم.
۱.۵ خیلی کنده و ۲ سریع. سرعتهای بینشونم حذف شده.

3 پسندیده

سلام وقت بخیر
آقای ناصری من این نسخه رو نصب کردم الان این مشکل حل شده ولی سرعت پخش ویدیوها مشکل پیدا کرده
قبلا تعداد گزینه ها زیاد بود ولی الان این شکلی شده

لطفا این مورد رو بررسی و رفع کنید تا مثل قبل بشه.

با تشکر

2 پسندیده

سرعت پخش ۱.۵ در آپدیت جدید از ۱.۲۵ کندتره !!
درکل آپدیت جدید در این قسمت بد شده، سرعت ۰.۹ رو خود من خیلی استفاده میکردم. یه کار کنید تنظیم این قسمت دستی باشه

4 پسندیده

منم با حرف ایشون موافقم

منم خیلی از سرعت 0.9 استفاده میکردم

الان اصلا سرعتا نرمال نیستن گوش دادنم نمیاد

لطفا به این مورد رسیدگی کنید

5 پسندیده

سلام، وقت بخیر

آیا امکانش هست که سرعت های پخش به حالت قبل از آپدیت برگرده؟ بشخصه قبلا بیشترین استفاده رو از سرعت های ۱.۴ و ۱.۶ میبردم که متاسفانه در اپدیت جدید جفتش حذف شده! سرعت ۱.۵ که جایگزینشون شده متاسفانه همون سرعت معمولیه و سرعت دو برابری متاسفانه تجربه خوبی به کاربر نمیده (یکم صدای خش مانند یا جیغ مانند تولید میکنه). فکر کنم اکثر کاربرای سطح پیشرفته موافق باشن که کاربردی ترین سرعت های پخش واسه بچه های سطح پیشرفته که رو دوره های پیشرفته مثل داستانهای کوتاه دیپ انگلیش و غیره کار میکردن همون سرعتها بود. از طرفی گپ بین سرعتهای ۱.۵ و ۲ هم یکم تو ذوق میزنه. اگه بشه سرعت پخش رو مثل VLC player تو یه بازه خاص مثلا ۰.۵ تا ۲ تعریف کرد و تنظیم سرعت دلخواه رو به خود کاربرها سپرد بنظرم هم خودتون اینجا درخواستهای کمتری واسه تغییر سرعتها میگیرین و هم یوزرهاتون تجربه کاربری بهتری بدست میارن.
الان متاسفانه کاربری مثل من که استایل یادگیریش شنواییه بایستی تایم گوش دادنش به منابع رو صرف خوندنشون کنه که بخاطر سرعت کم پخش کننده ها وقت بیشتری رو صرف منابع نکنه!

5 پسندیده

سلام. ببخشین یه سوال داشتم از عزیزان برنامه نویس زبانشناس: چرا پیشنهاداتی که دوستان برای اصلاح برنامه میدن رو توجه نمیکنین ولی قسمت های سالم اپلیکیشن که مشکلی نداره رو دستکاری و ناقص می کنین؟!!

2 پسندیده

سلام وقتتون بخیر
متاسفانه اپ در آیفون اصلا آپدیت نیست و به اون توجهی نمیشه
توی فروم هم سرچ کردم و در گذشته وعده بهبود اپ ios داده شده بود ولی در عمل هنوز اتفاقی نیفتاده و اصلا در مقایسه با اپ اندروید حرفی برای گفتن نداره. از اونجا که با نسخه وب نمیشه نوتیفیکیش دریافت کرد قطعا بروزرسانی اپ حس میشه!!! لطفا اگه زمان مشخصی برای بروزرسانی اون مشخص شده بفرمایید

دوست عزیز ماهها پیش راجع به این موضوع پیامهای مختلفی دادم
اما کسی به حرف ما گوش نکرد
اینکه مثال رو باز کنیم توی منحنی یادگیری تاثیر بذاره واقعا بده
ما خودمون یاد میدم که لغت ها رو در جملات معنیش رو یاد گرفتید درسته
ولی در عمل همین که فرد مثال رو باز کنه
دکمه میدانم و نمیدانم فعال میشه و لغت رو حتی بزنی میدانم هم منحنی یادگیریش دچار مشکل میشه
چه بهتر که دیدن مثال از این پروسه خارجی بشه

میتونید پستهای قبلی من رو توی همین تاپیک ببینید

3 پسندیده

ی موضوعی برای برنامه من اتفاق میفته و اون اینه ک پیامی رو ک لایک کردم گاها در مراجعه بعدی از لایک خارج شده :unamused: حالا نمیدونم شاید مربوط ب بروزرسانی باشه

سلام

سرعت ها در نسخه جدید اوکی شدن:

https://storage.zabanshenas.com/build/android/zapp_en.apk

6 پسندیده

تا جایی که خاطرم هست این مورد رو مدت زیادیه که اوکی کردیم. درسته گزینه ی میدانم و نمیدانم میاد اما منحنی رو عوض نمیکنه.

سلام

لطفا اگه امکانش هست، امکان انتخاب لایتنر کلاسیک پنج خانه ای به جای لایتنر هوشمند رو مهیا کنید. این لایتنر موجود مثل یه ترمز محکم جلوی زبان خوندن من شده. با توجه به اینکه واژه های توش خیلی زیاد شده و هیچ واژه ای هم هیچ جوره ازش خارج نمیشه کلا رغبتمو به مرور واژه ها از دست دادم!! ضمنا درس جدید هم نمی تونم نگاه کنم چون هی دلم می خواد واژه هاشو بفرستم به لایتنر.

یه پیشنهاد دیگه که یکی دیگه از دوستان هم‌مطرح کرده بودن اینکه کاش میشد واژه و عبارات داخل لایتنر رو دسته بندی کرد. مثلا من بعضی واژه هارو به دلیل تلفظشون می فرستم به لایتنر، بعضی هارو به دلیل املاشون و بعضی هارو به دلیل معناشون. فکر می کنم اگه امکان دسته بندی محتوای موجود تو لایتنر به تمرکز بیشتر روی تقویت نقاط ضعف فرد کمک کنه.

با سپاس

7 پسندیده

خدا خیرتون بده :pray::joy:

1 پسندیده

با سلام و تشکر فراوان ک اولویتتون اهمیت دادن ب درخواستهای کاربراس .
تصور کنم خیلی خوب میشد ک در درسها اگه نیاز داشتیم ی کلمه یا جمله و عبارتی رو چند باره بشنویم ، این امکان درجا فراهم بشه و مجبور نباشیم برای شنیدن عبارات از اول درس مرور کنیم.
و چون از عبارات و جمله ها ک بگذریم گاها تلفظ ی کلمه در لایتنر با تلفظ اون کلمه توسط راویها متفاوته . ممنون میشم لحاظ بشه .

3 پسندیده

با سلامی دوباره و خداقوتی دیگر :four_leaf_clover:

اگه بشه اگه میشد اگه اگه اگه
ک در قسمت یادداشتِ لایتنر و قسمت چت با

کارشناسان ،، از فونت بزرگتری استفاده کرد .

( البته برای هر کس ک نیاز داشته باشه ، گزینه انتخابی وجود داشت )

خیلی عاااالی میشد .
:hibiscus::four_leaf_clover::hibiscus::four_leaf_clover::hibiscus::four_leaf_clover::hibiscus::four_leaf_clover::hibiscus::four_leaf_clover:

1 پسندیده

سلام وقتتون بخیر. من بیشتر از دوساله از برنامه خوبتون استفاده میکنم یکی از مشکلاتی نسخه جدید لاینتر زبانشناس داره اینکه سیستم فعلی لاینتر به شدت و غیر ضرور تکرار شونده است یعنی کلمه ای که من پنج ماه پیش به لاینتر اضافه کردم بازم تو لاینترم هست و هروز باید مرورش کنم با اینکه کلمه رو کامل بلدم و باعث شده که روند یادگیری نسبت به نسخه قبلی لاینتر زبانشناس خیلی اهسته باشه به طوری که توی این سه ماه که از این سیستم جدید لاینتر استفاده کردم ساعت مطالعه ام خیلی پایین امده و علاقه ام نسبت به یادگیری زبان با این سیستم جدید لاینتر زبانشناس بسیار کم شده با اینکه این کلمه رو کاملا بلدم و تو حافظه بلند مدتم ثبت شده و خیلی از کلماتی که توی لاینتر هست رو کاملا بلدم به طوریکه اگه توی داستان ها یا فیلمی ببینم معنیش رو کامل میدونم و همین باعث شده تعداد کلماتی که روی لاینتر هست زیاد بشه و اکثر این کلمات هم اصلا نیاز به مرور ندارند و چهار پنج ماه تو لاینتر موندن با اینکه معنیش رو به طور کامل میدونم. و همین باعث میشه خوندن لاینتر طاقت فرسا بشه. پیشنهاد من اینه که همون سیستم قبلی لاینتر برگرده که فقط با چهار بار تایید کردن کلمه کافی بود و لاینتر اصلا شلوغ نمیشد و میشد خیلی کلمات جدید دیگه ای رو یاد بگیریم تو این سیستم فعلی یادگیری هم به شدت کند شده به همون دلایلی که عرض کردم. خیلی ممنون که این پیام رو میخونین. :heartbeat:

5 پسندیده

خیلی خیلی آهسته و خسته کننده

من هم با توجه به اینکه هر چی واژه هارو مرور می کنم باز هم تو لایتنر هستن کلا علاقه ام به مرور اون هارو از دست دادم

یا اون لایتنر قبلی برگرده یا اینکه کاربر تو تنظیمات امکان سوئیچ بین اون لایتنر و لایتنر هوشمندو داشته باشه

من سابقه زیادی تو استفاده از زبانشناس ندارم، در واقع از ابتدای امسال شروع به استفاده منظم ازش کردم. اما تو همین مدت کوتاه اشنایی هم به شدت برنامه زبانشناس رو به دوست و آشنا توصیه می کردم. اما از روزی که واژه های تو جعبه لایتنرم زیاد شدن و هیچ کدومشون هم خارج نشدن دیگه نه تنها اون رو به کسی توصیه نمی کنم بلکه حتی خودم هم علاقه ام رو به استفاده ازش از دست دادم و اگه شرایط این طوری بمونه احتمالا بعد تموم شدن اشتراکم دیگه تمدیدش نمی کنم. چون واقعا با این شرایط این برنامه کارکردشو برام از دست داده. حس دیدن ویدیو یا گوش کردن پادکست ندارم، چون اگه واژه ای رو بلد نباشم بفرستمش به لایتنرم که چی بشه؟ وارد یه چرخه تموم نشدنی مرورهای روزانه صدها لغت بشه که چی؟ چرا باید با چک کردن تلفظ یا مثال یا معنی یا … لغتی که کامل بلدم (برای اطمینان بیشتر یا یادآوری بهتر در آینده) و براش می دونم رو با قطعیت می تونم انتخاب کنم نمودار یادگیری اش خراب بشه؟
برنامه ها و کانال های زیادی برای پادکست یا ویدیو یا کتاب موجوده که احتمالا بعضی ها قابلیت های مشابه زبانشناس داشته باشن. با اینکه با برنامه های زیادی کار نکردم اما یکی از مهم ترین چیزهایی که زبانشناس رو برای من جذاب می کرد امکان ارسال مستقیم واژه به لایتنر در حین خوندن و شنیدن بود.

تا حالا چند بار این درخواستو مطرح کردم که لطفا امکان سوییچ بین لایتنر پنج خانه ای کلاسیک و لایتنر هوشمندتون رو فراهم کنید.

فقط اینکه این بار می خوام خواهش کنم لطفا جواب بدید و اگه قرار نیست این کارو انجام بدین و در واقع مخالفش هستین بهم اطلاع بدین که بیش از این معطل زبانشناس نشم و دنبال یه جایگزین مناسب تر براش بگردم.

با سپاس از تیم زبانشناس

5 پسندیده