سلام خسته نباشید زبانشناس الان تقریبا 1 هفته است که کلا برای من هنگ کرده اون صفحه آبی اولش حدود 4 دقیقه طول میکشه تا بیاد
هر درسی را که میخوام دانلود کنم مینویسه اینترنت خود را چک کنید با اینکه اینترنتم قویه و به پشتیبان پیام دادم ولی صفحه برای من اینجوریه
برای دانلود درس ها هم اینجوری میشه
ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام دوست عزیز
فکر نکنم اینجا جواب بدن. قسمت پشتیبانی بهتون راهنمایی میکنند🌹
1 پسندیده
وقتی به پشتیبان میخواهم پیام بدم این میاد
پیام به پشتیبان هم میزنم پیام دادم ولی چون این صفحه برام میاد نمیدونم جواب را گرفتم یا خیر
اگر مشکلتون برای پیام نرفته میتونید از ایمیل پیغام بفرستید.
@aFsaneh_boroumand
@afarkhani
3 پسندیده
اینترنتی که استفاده میکنین چیه؟
آیا از اینترنت دیگری هم استفاده کردین که تست کنین؟
1 پسندیده
سلام بله الان امتحان کردم ولی بازم نشد
سلام خوبی چه خبر چرا اینقدر شارژ گوشی شما کم هست شاید از کم شارژی موبایل باشه امتحان کردی گوشیت بزار تو شارژ
چون۹درصد شارژ خیلی کم هست
نظر من به خاطر شارژ گوشی هست که اینترنت کار نمیکنه
سلام حدود 1 هفته است که زبانشناس من اینطور است گوشیم حتی 100 درصد هم بوده بازم اینجوری شده بود
نمیدانم چرا اینطوری میشه انشاالله درست میشه انشالله دارن بخش های مختلف و جذابی را به زبانشناس اضافه میکنند موفق باشید
انشالله درست میشه
1 پسندیده
عزیزم درسته گفتین مشکل حل نشده ولی اگه adsl، همراه اول و ایرانسل داشتین با هر سه تست کنین چون به نظر فقط از اینترنت هست این مورد. ما هم از این سمت پیگیری میکنیم اگر به نتیجه ای رسید خدمتتون اطلاع میدیم. اگر تونستین با وی پی ان و بدون وی پی ان هم تست کنین چون برای من که ایفون دارم همین مشکل با وصل کردن وی پی ان برطرف شد. البته که درسته راه حل قطعی و مناسبی نیست ولی برای برطرف شدن مقطعی شاید کمکتون کنه
2 پسندیده