نوشتن به انگلیسی

میخواستم ببینم به نظرتون برای اینکه بتونم یک مقاله انگلیسی خوب بنویسم باید سطح زبانم در چه حد و مقدار باشه ؟!

2 پسندیده

سلام

دوست گرامی شما از سطح مبتدی هم میتونید شروع به نوشتن کنید اما قطعا بسته به دایره لغت تون در اون سطح و آشنایی تون با ساختارها میتونید از پس متون ساده یا سخت بربیاین، یعنی کسی مبتدی هست خب میتونه یک متن ساده مثل توصیف کارهایی که در یک روز انجام میده، بنویسه یا یک فرد با سطح پیشرفته میتونه یک مقاله کامل و جامع در مورد یک. کسب و کار بنویسه

در کل برای تقویت رایتینگ بهتره ابتدا با قالب های مورد نظر آشنایی داشته باشید. مثلا اگه قراره تو آزمون آیلتس شرکت کنید، باید بدونید که قراره درباره چه نوع سوالی انشا بنویسید. اگه قراره درباره پرندگان مقاله بنویسید، پس باید با اون قالب و لغاتش آشنا باشید.
برای آشنایی با اونا نیازه که قبل از نوشتن، مطالعه کافی در اون زمینه داشته باشید. در واقع مهارت ریدینگ تاثیر کاملا مستقیم روی مهارت نوشتاری داره. پس اگه به قدر کافی مقاله، کتاب ها و مطالب مربوط به اون قالب رو مطالعه کرده باشید، می‌تونید بهتر درباره اونا بنویسید.
اما در کنار مطالعه باید تمرین نوشتاری هم داشته باشین. سریع‌ترین و بهترین راه استخدام یک مربیه. کسی که اشکالات شما رو بگیره و بهتون بازخورد بده. اینجوری سریعاً با اشتباهاتتون آشنا میشید و میتونید اصطلاحشون کنید.

اما فرض کنیم شما شرایط استخدام یک مربی رو ندارید. برای تقویت رایتینگتون می تونید یه متن انگلیسی بردارید و اون رو به صورت خلاصه وار ترجمه کنید. بعد بدون نگاه کردن به متن اصلی، ترجمه خودتون رو با جزئیات به انگلیسی برگردونید.
حالا می‌تونید از متن انگلیسی اولیه برای فیدبک استفاده کنید.
بهتره تمامی این کارهارو رو در محدودیت زمانی انجام بدید.

پیشنهاد میشه مقالات زیر رو درباره رایتینگ از دست ندید:

تقویت انشا:

رایتینگ تافل:

رایتینگ آیلتس

یک سری منابع خوب هم در بخش زوم موجوده که می تونید از اونها برای تقویت مهارت نوشتاریتون بهره ببرید.

برای داشتن این منابع باید اشتراک طلاییتون رو فعال کنید. با فعال کردن این اشتراک منابع و کتاب‌های بخش زیبوک هم براتون فعال میشه.

1 پسندیده