فقط آلمانیه!![]()
![]()
14 پسندیده
فقط زبان آلمانی ![]()
2 پسندیده
خیلی جالب بود ![]()
![]()
![]()
![]()
…
2 پسندیده
آلمانی ![]()
![]()
2 پسندیده
وای المانیه ![]()
![]()
![]()
![]()
1 پسندیده
چی دارم میبینم ایا ![]()
توهین به زبان المانی ![]()
![]()
![]()
خیلیم رمانتیکه و ملایمه چشم بصیرت میخاد![]()
![]()
![]()
![]()
سازندش نه تنها از المانی بدش میومده بلکه عاشق فرانسه بوده یحتمل با اون ناز ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1 پسندیده
![]()
املای آلمانی واقعا سخته
1 پسندیده
والا اون لیوان از اون چیزا ( دلستر تلخ
) که بغل داداش آلمانیمون هست معلومه که باید داد بزنه.
1 پسندیده
![]()
![]()
![]()
![]()
وای عالی بود المانیه
1 پسندیده
سلام، چرا لینک باز نمی شه؟!
1 پسندیده