بریتیش با امریکن؟؟

سلام دوستان عزیز
میشه بگید انتخاب لحجه زبان انگلیسی چقدر اهمیت دارد ؟
لحجه بریتیش به امریکن برتری داردیا برعکس؟
کدام را توصیه میکنید؟
کدام را تمرین میکنید؟

4 پسندیده

سلام . هیچ کدوم از لهجه ها ، نسبت به دیگری برتری ندارن ، جتی برای آزمون آیلتس هم فرق نمیکنه با کدوم لهجه صحبت میکنید . چیزی که مهمه اینه که کلمات رو صحیح تلفظ کنید و اگر لهجتون آمریکایی هست از کلمات بریتیش ، و اگر لهجتون بریتیشه از کلمات آمریکایی استفاده نکنید .
خودتون ببینید با کدوم راحت تر هستین .

5 پسندیده

دوست گرامی ساختار زبان انگلیسی تو لهجه‌های مختلف تقریبا یکیه و فرق زیادی با همدیگه ندارن؛فقط ممکنه توی بعضی کلمات و اصطلاحات متفاوت باشند.

اگه هدفتون به طور مثال یادگیری زبان انگلیسی با لهجه بریتانیاییه، مشکلی نداره هر از گاهی هم به انگلیسی آمریکایی گوش بدید.

زبان انگلیسی لهجه‌های زیادی داره که معروف‌ترین‌هاش آمریکایی و بریتانیایی هستند و از لهجه‌های دیگر زبان انگلیسی هم میشه به استرالیایی، کانادایی، اسکاتلندی و… اشاره کرد.

با وجود این‌که تعداد لجهه‌‌های زبان انگلیسی زیاده، اما ماهیت زبان انگلیسی توی این لهجه‌ها تغییر نمی‌کنه.

برای این‌که کامل متوجه بشین براتون یه مثال می‌زنم. فرض کنین یک نفر اهل رشت به تهران سفر می‌کنه و می‌خواد اون‌جا زندگی کنه. اوایل شاید بعضی از اصطلاحات و کلماتی که بین افراد تهرانی رایج هست رو متوجه نشه اما کم کم اون‌ها رو هم به سادگی یاد می‌گیره و خودش رو وفق می‌ده.

پیشنهاد ما اینه که زیاد درگیر تفاوت‌های میان لهجه‌های مختلف نشین اما اگه می‌خواین بیشتر با لهجه‌ها آشنا بشین و راه‌های تقویت لهجه رو بلد باشین،‌ توصیه می‌کنیم ویدئوهای زیر رو از یوتیوب زبانشناس ببینیند. برای دیدن این ویدئوها باید فیلترشکن‌تون روشن باشه:point_down:t2:

https://youtu.be/Ee9yyZz4IXI

https://youtu.be/z3aUQA7MPWU

4 پسندیده

خیلی ممنونم از راهنماییتون مفید بود:pray::sunflower:

3 پسندیده

خیلی ممنونم از راهنماییتون مفید بود:sunflower::pray:

3 پسندیده

موفق باشین :hibiscus:

2 پسندیده

سلام

فرقی نداره مهم اینه که با اون لحجه راحت باشی

هیچ کدوم نسبت به دیگری برتری ندارن

هر کدوم که خودت باهاش راحتی

من بیشتر بریتیش و آمریکن

1 پسندیده