چیکار کنم هم بتونم زبان بخونم هم مدرسه برم و به درسام برسم

سلام دوستان
وقتتون بخیر:rose:
دوستان، من از وقتی رفتم مدرسه دیگه نتونستم یه دقیقه درس های آقای ای جی هوگ رو گوش کنم و از این بابت خیلی ناراحتم چون به طور چشمگیری پیشرفتم رو در یادگیری انگلیسی حس کرده بودم و به شدت قدرت اسپیکینگم بهتر شده بود. می‌خوام بدونم دوستانی که یازدهم، دوازدهم هستند چطوری با این حجم درس می‌توانند زبان هم بخوانند آخه من نهمم ولی اصلاً وقت نمیکنم زبان بخونم، حس میکنم یکم تقصیر خودمه که مدیریت زمان ندارم ولی در حدی هم نیست که بتونم روزی یک ساعت و نیم تا ۲ ساعت وقت اضافی برای زبان خواندن داشته باشم. ممنون میشم دوستانی که توانستند همراه با درس، زبان هم بخوانند بهم بگند چطوری این کارو انجام میدهند:pray:t2::rose::heart:

4 پسندیده

سلام،
فکر میکنم شما هم عین بقیه بعضی از ساعات هستش ک حوصله ندارین و اینو بهانه میکنین ک الان نمیتونین چیزی از این درسارو بفهمین
نیاز نیس شما هر روز یکساعت و اینا وق بزارین واس زبان ولی توجهم داشته باشین ک همونقدری ک درساتون مهمه اگر هدف داشته باشین باید زبان هم هونقدر براتون حائز اهمیت باشه!
وقتی میخواین بخوابین حداقل ۵ دقیقه به ی پادکست در سطح خودتون ولی یکم فراتر گوش بدید و سعی کنید بفهمید داره چی میگه بهتون وسطاش از خودتون بپرسید ک این الان داره راجع به چی صحبت می‌کنه و اینا و خودتون ب انگلیسی ب سوالاتتون جواب بدید اینجوری هم اسپیکینگتون تقویت پیدا می‌کنه و هم مهارت ریدینگ و لسنینگتون رو به چالش می‌کشه!
امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه!

3 پسندیده

سلام امیرحسین،
آفرین به تو که نگران زبان خوندنتی واقعا باریکلا. اگه زبان خوندنتو به این شکل اصولی و با برنامه ریزی پیش ببری در آخر سال خیلی پیشرفت میکنی.
یادت باشه مجبور نیستی که روزی یه ساعت زمان بذاری میتونی روزی پونزده دقیقه بخونی. چیزی که مهمه استمراره.
برا خودت یه چالش تعریف کن مثلا ۲۰روزه و بعدش به خودت جایزه بده تا اینطوری انگیزه‌ات حفظ بشه.
بازم بهت آفرین میگم که با مشغله‌های زیاد مدرسه و درس داری یه جایی برای زبان باز میکنی. مطمئن باش هم میتونی هم نتیجه‌اش رو میبینی:muscle:

3 پسندیده

سلام داداش گلم
اول اینکه مهم نیست ک حتما یک ساعت یا بیشتر بخونی ،مهم تداوم هست
دوم اینکه باید ی برنامه ثابت داشته باشی ، از قبل تعیین شده
من خودم زمان دانشجویی ورزش برام مهم بود و چون تایم ورزشم مشخص بود خود ب خود تایمش خالی میشد
سوم اینکه بعضی دروس ک نیاز ب تمرکز کمتری دارن مثل داستان های کوتاه انگلیسی روان و انگلیسی قدرت ک بیشتر واسه تقویت گرامر هست تو مسیر رفت و برگشت مدرسه هم میشه خوند ، اینجوری هم زبان خوندی هم از وقت پرتت استفاده کردی
اگه احساس کردی من میتونم بهت کمک کنم خوشحال میشم پیام بدی

3 پسندیده

از جواب همتون خیلی خیلی ممنونم، خیلی به راه‌حلاتون نیاز داشتم:pray:t2::rose::heart:

1 پسندیده