امکان ادامه دادن زنجیره شکسته شده

کاش امکان ادامه دادن زنجیره شکسته شده وجود داشت.اینکه بهد از مدت طولانی از نرم‌افزار استفاده می کنیم و یک روز به علت مشکلی زنجیره شکسته میشه و کلا ا‌ون زنجیره از بین میره و انگیزه شروع دوباره را کم میکنه. چقد. خوب میشه حداقل برای کساییکه از یک حد خاصی زنجیره شون بیشتره امکان ادامه دوباره زنجیره برقرار بشه.پایدار و مانا باشید:pray::four_leaf_clover:

1 پسندیده

سلام دوست خوبم برای ادامه دادن زنجیره شکسته شده قابلیتی بنام نجات دهنده اضافه کردیم و به این صورته که وقتی ده روز پشت هم زنجیره تیک زده میشه یه نجات دهنده بهتون هدیه داده میشه و یا اینکه میتونید بخرید که اگر زنجیره اتون شکسته شد اون نجات دهنده به داد شما میرسه و زنجیره رو بهم وصل می‌کنه

4 پسندیده

خب شاید شرایطی باشه که نجات دهنده هم نداشته باشی و کلا اینجوری زنجیره از بین‌میره. مثلا کاش بشه که اگه انداره زنجیره از یه حد خاصی بیشتر بشه اون زنجیره یه جایی پس انداز بشه و با چند روز فاصله بشه با نجات دهنده دوباره شارژش کرد.
مثلا فکر کنین یه نفر سیصد روز زنجیره داشته حالا به هر دلیلی نتونسته یه روز به نرم افزارش سر بزنه و از بدشانسی اون نجات دهنده هاشم تموم بوده و دسترسی به اینترنت نداشته که دوباره بخره.اینجوری با یه روز تاخیر کل زنجیره اش میپره و اینطوری یکمی انگیزش کم میشه که دوباره شروع کنه چون اون تلاش قبلیش کلا صفر شده.یجوری برای هر کسی یه ذخیره زنجیره وجود داشته باشه که اگه حتی بعد از چند ماه دوباره اومد سراغ اپلیکیشن دلگرم باشه که اوکی پس من میتونم بلندتریم زنجیره مو دوباره ادامه بدم و این میشه انگیزه شروع مجدد:shamrock:
ممنون از اپلیکیشن عالیتون.

سلام احوال سرکار…؟
ببخشید جسارته:see_no_evil: لطف میکنید هزینه یه نجات دهنده رو بفرمایید… :slightly_smiling_face:

1 پسندیده

سلام بر شما
هزینه در قسمت مدیریت اشتراک قید شده در کنار اشتراک نقره ای و طلایی، نجات دهنده زنجیره هم هست

1 پسندیده

سپاس از راهنماییتون :pray:

1 پسندیده