پست مدرنیسم

@mostafa.76

سلام. خوب هستین شما؟
راستش من دارم برای ارائه ای که ماه آینده باید بدم یه تحقیق انجام میدم با موضوع پست مدرنیسم. چون رشته م ادبیات انگلیسیِ سعیم بر اینه که فوکوس ارائه م بیشتر روی ادبیات پست مدرن باشه. با این حال، قبل از اینکه بخوام ادبیات پست مدرن رو توضیح بدم می خوام که یه بریف دیسکریپشنی از عصر پست مدرن داشته باشم. حالا غرض از مزاحمت اینه که چون می‌دونم شما به فلسفه و ادبیات علاقه ی خاصی دارین می خواستم بدونم که آیا شما درمورد عصر پست مدرن اطلاعاتی دارین؟ اگه آره، ممکنه هر وقت تونستین یه مقدار درمورد گرند نرتیو ها و خرده نرتیو ها با مثال برام توضیح بدین. من یه مقدار گیج شدم. احتیاج به کمک دارم. همچنین ممنون میشم اگر کتابی می شناسین که درباره این عصر و ادبیاتش به زبان ساده توضیحاتی داده بهم معرفی کنین.

1 پسندیده

سلام و درود به شما.

راستش متأسفانه اطلاعی از مکتبهای معاصر از جمله پست مدرنیسم ندارم. فقط میدونم رویکردی شک گرایانه و نسبی گرایانه دارند و مورد انتقاد هم قرار گرفته اند. دانشم درباره فلسفه به دوران کلاسیک و پیشامدرن محدود میشه و ادبیات هم برای لذتش میخونم و از مکتبهای ادبی اطلاعی ندارم. اگر در این زمینه دانشی داشتم از کمک کردن دریغ نمیکردم.

من بشخصه درباره مکتبها خیلی از ویکیپدیای انگلیسی استفاده میکنم، چون رویکردها رو بصورت یکجا گردآوری کرده و تصویر خوبی از موضوع میده و البته منابع خوبی هم برای مطالعه بیشتر معرفی میکنه. بنظرم استفاده از مقاله پست مدرنیسم ویکیپدیا میتونه کمک کننده باشه:

از کاربر محترم تالار @anarad هم میتونید کمک بگیرید. ایشون در این زمینه اطلاع بیشتری دارند.

براتون آرزوی موفقیت دارم. :rose: :pray:

2 پسندیده

این کتاب ممکنه کمک کنه
اما آیا این هنر است
نوشته سینتیا فریلند
ترجمه کامران سپهران

3 پسندیده

بله حتماً. @anarad ممنون میشم اگه در این زمینه اطلاعاتی داری بهم بگی.

@mostafa.76

درکل، ممنون. ⁦(人 •͈ᴗ•͈)⁩

@yektaamir

مچکرم. ⁦(人 •͈ᴗ•͈)⁩

3 پسندیده

سلام
من کتابی که جناب یکتا معرفی فرمودن رو دارم
کتاب خیلی خوبیه اما گمون نمی‌کنم ارتباط مستقیم با موضوع ارائه‌ت داشته باشه
چون احتمالا قراره یه چیز شسته‌رفته ارائه بدی و خیلی قرار نیست عمیق بشی
من این یکی رو پیشنهاد می‌کنم


هر دو کتاب رو به اضافه‌ی هنر/تاریخ سینمای بوردول (اگه سینمای پست‌مدرن هم واسه‌ت موضوعیت داشت) و دایره‌المعارف هنر دارم (این یکی دیگه چکیده‌ترین توضیح ممکنو در اختیارت میذاره)
اگه سرفصل خاصی مدنظرت بود پی‌وی بهم تکست بده از اون بخش از کتاب واسه‌ت عکس می‌گیرم که نخواد تهیه‌شون کنی با توجه به فرصت محدودت

3 پسندیده