اسلوب جمله چیست؟

Do you think Undercover Boss is a good idea for a TV show?

Yes, It’s a very interesting idea because people likes seeing a boss who inspecting and discovering what happening is his company.

سلام وقت بخیر اسلوب جواب درسته؟

کاملاً درست و پرفکت جواب دادید. ضمناً اگر اشتباه نکنم بخشی از تمرین امریکن اینگلیش فایله. دست مریزاد. حبذا.:wink::+1:t2:

دوست عزیز باید صبور باشی تا استادان عزیز بیان و جوابتو بدن، اگر دقت کنی میبینی که هیچ سوالی بی جواب نمیمونه
دمشون گرم واقعا…

1 پسندیده

به هرحال هر سؤالی یک بازه زمانی منطقی برای پاسخ میطلبه.دوست عزیز برای هر سوالی زمان منطقی جهت پاسخ وجود داره. به هرحال شما این تعهد به خدمت رو درمقابل مبلغی که دریافت میکنید ایجاد کردید. پس جای گله و منت گذاری و تحکم باقی نمیمونه.

قبلا دوبار توی تالار موضوع بازکردی دوست عزیز و زیر یکساعت جوابت رو دادن، استادان هم بدون منت همیشه جوابگوی همه هستن
حالا یه امروز که روز تعطیلیه جواب ندادن دیگه گِله داشتن نداره که ؛) وظیفه هم نیست…

1 پسندیده

سلام دوست عزیز
بله، اسلوب جواب شما درسته و حتی میتونیم اون رو بهتر هم بکنیم. در اینجا چند پیشنهاد برای بهبود جواب شما وجود داره:

1. استفاده از فعل قوی تر:

به جای “is a good idea,” شما می‌تونید از فعل قوی تری استفاده کنید که نظر شما رو با قدرت بیشتری بیان کنه. مثلا:

  • “I think Undercover Boss is a brilliant idea!”
  • “I love the concept of Undercover Boss!”
  • “I find Undercover Boss to be a fascinating show.”

2. گسترش دادن جواب:

جواب شما میتونه با توضیح بیشتر دلایل شما برای جذاب بودن این برنامه، بهتر بشه. مثلا:

  • “I think Undercover Boss is a very interesting idea because it allows viewers to see a different side of CEOs and executives. We get to see them outside of their boardrooms and interacting with employees on a more personal level. It’s also interesting to see how these experiences can lead to positive changes within the companies.”
  • “Another reason I find it interesting is that it can be both entertaining and insightful. The show can be funny at times, but it also raises important questions about leadership, communication, and workplace culture.”

3. استفاده از مثال:

می‌تونید با اشاره به یک قسمت خاص از برنامه، جواب خودتون رو ملموس تر کنید. مثلا:

  • “I especially liked the episode where the CEO went undercover as a delivery driver. It was eye-opening to see how challenging the job could be and how much the employees appreciated the CEO’s understanding.”

و صحبت دیگه اینکه تمام تلاش بچه‌های زبان‌شناس اینه که به موقع پاسخگو باشن، ولی نکته‌ای که هستش اینه که قطعاً اون‌ها هم انسان هستن و نیاز به استراحت دارن. اگه نیاز دارین همون لحظه که سوال براتون ایجاد می‌شه، پاسخش رو بدونین می‌تونید از هوش مصنوعی استفاده کنید. ولی تو تالار ممکنه با یه مقدار تاخیر سوالتون پاسخ داده بشه.

1 پسندیده

دوست گرامی ما جایی در خرید اشتراک ذکر نکردیم که شما بابت پرداخت پول پاسخ‌دهی ۲۴ ساعته از تالار دریافت میکنین این جزو خدماتی هست که ما برای بهبود يادگيری برای مخاطبان در نظر گرفتیم اما اینطور نیست که شما بابت خرید اشتراک کارشناسان تالار رو موظف به پاسخ‌دهی ۲۴ ساعته بدونین

مدت زمان پاسخ‌دهی می‌تونه بسته به میزان تاپیک‌هایی که از طرف مخاطبان ایجاد میشه طولانی‌تر بشه و این ‌هم صبوری میطلبه اما در مورد روزهای تعطیل، این تعطیلی شامل حال کارمندان زبانشناس هم میشه دوست گرامی

و در اخر هم همونطور که همکارم بالاتر اطلاع دادن برای رسیدن به جواب سریع‌تر حتما از هوش مصنوعی کمک بگیرین :rose::rose:

4 پسندیده

احسنت منم گفتم چون تالاره لابد یکی جواب میده حالا زبان آموز یا کارشناس. حقیقتش بارهای قبل هم متوجه نشدم اینا کارشناسن. یه شوخی کردم و یه کد هم دادم که اگه کسی میتونه کمک کنه. چون دوستمون دفاع کرد گفتم لابد تعهدی داره که دفاع میکنه. بهرحال یا منطقش اقتصادیه یا تبلیغاتی یا هرچی؟! به هرحال از اول به جای درگیری با بنده حقیر میتونستید همین مطلبو محترمانه تر بنویسید که «از شکیبایی شما متشکریم». به هرحال من از تلاش شما برای ارائه خدمات و این اپلیکیشن مفید متشکر و ممنونم و قصدم زیر سوال بردن شما نبود ضمن اینکه من به عنوان کاربر تصوری از نحوه کار کردن شما و ساعات کارتون نمیتونم داشته باشم.

1 پسندیده

خیر دوست خوبم ما مخاطبان بسیاری داریم که به مجموعه زبانشناس لطف دارن و هم در پاسخگویی تاپیک‌ها مشارکت می‌کنن هم بدون تعهد مالی و تبلیغاتی نظرشون رو بیان می‌کنن

فکر نمی‌کنم شخصی تا به اینجا بی‌احترامی کرده باشه و دوستان و خود من هم صرفا نحوه و زمان پاسخ‌دهی به تاپیک‌های تالار رو خدمتتون اطلاع دادیم

دوست خوبم ما ممنونیم که به رشد و ارتقای برند زبانشناس کمک می‌کنین و همواره برای ارتباط بهتر و ارائه خدمات بهتر برای شما تلاش می‌کنیم و بیان نکاتی که بالاتر گفته شد هم دقیقا به همین منظور که با استانداردهای تالار بیشتر اشنا بشین بوده و قصد خاص دیگری در این بین نیست :heart::rose::blush:

2 پسندیده