درود به همه دوستان.
به یاد گذشته که اینجا موسیقی کلاسیک زیاد میذاشتم تصمیم گرفتم این اجرای زیبا از والس گلها رو با شما عزیزان به اشتراک بذارم.
همیشه از شنیدن این موسیقی لذت میبرم، به ویژه اون چند ثانیه پس از ۴:۳۵ که به کلی منو زیر و رو میکنه! امیدوارم از این شاهکار زیبا لذت ببرید:
لینک مرتبط:
کنسرت بسیار زیبای فلوت و چنگ از موتسارت