دوره انگلیسی روان Aj

سلام دوست عزیز
ضمن خوشامدگویی، دوره‌ی انگلیسی روان مربوط به سطح متوسط هستش، اگر سطحتون مبتدیه بهتره از دوره‌های سطوح مبتدی شروع کنید.
از طریق لینک زیر میتونید نحوه‌ی شروع یادگیری رو ببینید.

یه نکته دیگه اینکه لطفاً قبل از تاپیک زدن در آینده لینک زیر رو مطالعه کنید و نکاتش رو رعایت کنید.