سلام دوست عزیز
ضمن خوشامدگویی، میتونید از دورههای مبتدی شروع کنید که تلفظ hello هم در اون آموزش داده میشه.
و یه نکته اینکه لطفاً قبل از تاپیک زدن در آینده لینک زیر رو مطالعه کنید و نکاتش رو رعایت کنید.
برای شروع یادگیری زبان انگلیسی در اپ زبانشناس هم میتونید از نکاتی که داخل لینک زیر گفته شده کمک بگیرید.