درخواست partener برای مکالمه از طریق نرم افزار imo یا skype

سلام دوستان
با توجه به اینکه در شهر من شخص انگلیسی زبان خیلی کم هست و اینکه از طریق سایت های متفاوت فقط سردرگمی بیشتر حاصل می شه، می خواستم مکالمه رو در حد Inermediate شروع کنم. مکالمم اصلا خوب نیست و می خواستم با مشارکت دوستان اون رو بهبود ببخشم. ممنون می شم اگر دوستان در نرم افزار imo یا skype منو همراهی کنن و بتونیم با صحبت در مورد موضوع های متفاوت پیشرفت چشمگیری رو بدست بیاریم.
شماره من 09354031143
اسکایپ : miadgah21

3 پسندیده

مکالمه از طریق skype و imo خوبه اما اگه مورد مناسب هم پیدا به که یک مقداری این کار سخته. مخصوصا در ایران که کلا کم پیدا میشه. به نظر خودم بهترین کار مشارکت در چالش ها است.

3 پسندیده

اپلیکیشن opentalk رو امتحان کن

2 پسندیده

حرفتون کاملا درسته. اما من خودم مکالمه با شخص رو خیلی دوست دارم و بیشتر از هر کدوم از روش ها بهم می چسبه. چند باری با افرادی توی روسیه و اندونزی صحبت کردم اما چون زبونشون کاملا فرق می کرد و لحجه ی خاصی داشتن برای هر دومون خیلی سخت بود. به همین خاطر زیاد مکالممون طول نمی کشید. گفتم شاید اینجا پیدا بشه. ایشالله

2 پسندیده

من هم باآقای ناصری کاملا موافقم.:ok_hand::ok_hand:چون خودم هم یه مدت توitalkiدنبال مکالمه بودم ولی متاسفانه هیچ نتیجه خاصی حاصل نمیشه ودرنهایت ممکنه مکالمات به بیراهه بره.شرکت توی چالشها روبهتون توصیه میکنم.خیلی خیلی خیلی مفیدتر وانگیزه بخش تره.:+1::+1::+1:

2 پسندیده

خودم هم دارم به همین نتیجه می رسم. ممنون از همکاری دوستان. فقط یه نکته: خواهشا توی چالش ها هوای ما تازه وارد ها رو هم داشته باشین احساس تنهایی نکنیم. مرسی :slight_smile:

3 پسندیده