بهار ۱۴۰۵! ‌‌<<چالش شدت>>

سلام دوست عزیز.

من شخصا ب هرکسی که ببینم زبان میخونه :sweat_smile: دوره های

Effortless English یا همون انگلیسی بدون تلاش

Deep English انگلیسی عمیق

رو ب عنوان دوره های اصلی معرفی میکنم. و در کنارش سری پادکست های

Esl pod

English pod

Feel good pod

All ears pod رو توصیه میکنم.

و کتابخوانی، هرچی بیشتر کتاب بخونیم دایره لغات و درک مطلب مون و ریدیدنگ و لیسنگینگ مون قویی تر و بهتر میشه.

کناره دوره های اصلی که بالا گفتم میتونین سری کتاب هایی مثل

Touchstone

Top Notch

American English files

هم خودخوان یا با کلاس زبان کار کنین سرعت پیشرفت تون بیشتر میشه.

یه عالمه کاره ترکیبی و روش های دیگم میشه انجام داد.

لطفا تاپیک های زیر رو هم نگاهی بندازین

8 پسندیده