سلامت باشی یاشا جان. ممنون از لطفت.
اینجا دوستان پر تلاشی هستن که بنده به عنوان یک زبان آموز معمولی افتخار اینو دارم که میتونم ازشون یاد بگیرم.
برای شما و همه دوستان آرزوی موفقیت میکنم.![]()
سلامت باشی یاشا جان. ممنون از لطفت.
اینجا دوستان پر تلاشی هستن که بنده به عنوان یک زبان آموز معمولی افتخار اینو دارم که میتونم ازشون یاد بگیرم.
برای شما و همه دوستان آرزوی موفقیت میکنم.![]()
قربونت نیره جون
![]()
درود دوستان
من دیروز تا عصر کلاس داشتم و فقط تونستم در حدی که زنجیره حفظ بشه زبان بخونم
امتیازمم ۳۲ بود
امروز امتیازا رو جمع میزنم
اون یه نفر کیه ![]()
از بین پسران![]()
اوه اوه کنجکاو تر شدم بدونم کیه ![]()
اول اسمش س داره؟!![]()
![]()
![]()
آیدا بذار نگم .
نیر بگو![]()
پی وی اسمشو میگم . اینجا میاد قشقرق بپا میکنه
![]()
![]()
![]()
![]()
ا
نه بابا نمیفهمه خیالت راحت![]()
![]()