<<<<<<<آهنگی که دوست داری

این آهنگ هری یکی از باکلاس ترین آهنگای دنیاست من اینجوری تعریفش میکنم

3 پسندیده

باب اینکه بشینی و غروب آفتابو ببینی اینو گوش بدی

2 پسندیده

دقیقا موافقم

1 پسندیده

همین حس رو هم به ادم منتقل میکنه:ok_hand:t2::sweat_smile:

2 پسندیده

والا همه ی آهنگامو دوس دارم:) :relieved_face::joy:

4 پسندیده

اونیکه تو این مدت زیاد گوشش دادی رو میتونی بفرستی من این آهنگ جنی رو خیلی گوشش دادم از وقتی که اومده

4 پسندیده

چه تاپیک خوببییی:heart_eyes:

زیاد اهنگ بفرستیدددد

مگه میشه فقط یه اهنگ فرستاد:neutral_face::neutral_face::neutral_face:

من که هرچی دوست دارمو میفرستم کم کم بقیه هم بفرستن اهنگای جدید سیو کنم:sweat_smile:

8 پسندیده

بریم بقیش

خیلی سخته انتخاااب

6 پسندیده

هرکی هرچی دوست داره بفرسته

9 پسندیده

اگه بی کلام دوست دارین اینا خیلی خوبن:melting_face:

اگه خواستین گریه کنین:backhand_index_pointing_down:

18 پسندیده

:joy::joy:

3 پسندیده

به به بسی لذت بردم:relieved_face:

1 پسندیده

چرا میخند:zany_face::joy:

1 پسندیده

عالین:heart_eyes:

2 پسندیده

این اهنگ با اینکه مال چند سال پیشه ولی قشنگه

وقتی اونموقع شنیدمش عاشق زبان فرانسوی شدم

(هنوزم یادش نگرفتم:woman_facepalming::joy:)

7 پسندیده

اینا چقد خوب بودن:sparkles:

2 پسندیده

شما میتونید از موزیک‌ هایی که خودتون میخونید بفرستید.:grinning_face:

2 پسندیده

10 پسندیده

نمیدونم:sweat_smile:طرز گفتنش خوشمزه به نظر رسید.

چه حس خوبی داره این اهنگ:heart_eyes:

باشه فرفری:grinning_face_with_smiling_eyes:راستش اونشب از بس داد زدم هنوز گلوم میسوزه:neutral_face::joy:

4 پسندیده

فقط میتونم بگم واو این آهنگ فرانک سیناترا رو خیلی خوب دراورده

اون سبکیه که دوست دارم ملو از این سبک بیشتر بفرستین

2 پسندیده