این آهنگ هری یکی از باکلاس ترین آهنگای دنیاست من اینجوری تعریفش میکنم
باب اینکه بشینی و غروب آفتابو ببینی اینو گوش بدی
دقیقا موافقم
همین حس رو هم به ادم منتقل میکنه![]()
![]()
والا همه ی آهنگامو دوس دارم:) ![]()
![]()
اونیکه تو این مدت زیاد گوشش دادی رو میتونی بفرستی من این آهنگ جنی رو خیلی گوشش دادم از وقتی که اومده
چه تاپیک خوببییی![]()
زیاد اهنگ بفرستیدددد
مگه میشه فقط یه اهنگ فرستاد![]()
![]()
![]()
من که هرچی دوست دارمو میفرستم کم کم بقیه هم بفرستن اهنگای جدید سیو کنم![]()
بریم بقیش
خیلی سخته انتخاااب
هرکی هرچی دوست داره بفرسته
اگه بی کلام دوست دارین اینا خیلی خوبن![]()
اگه خواستین گریه کنین![]()
![]()
![]()
به به بسی لذت بردم![]()
چرا میخند![]()
![]()
عالین![]()
این اهنگ با اینکه مال چند سال پیشه ولی قشنگه
وقتی اونموقع شنیدمش عاشق زبان فرانسوی شدم
(هنوزم یادش نگرفتم![]()
)
اینا چقد خوب بودن![]()
شما میتونید از موزیک هایی که خودتون میخونید بفرستید.![]()
نمیدونم
طرز گفتنش خوشمزه به نظر رسید.
چه حس خوبی داره این اهنگ![]()
باشه فرفری
راستش اونشب از بس داد زدم هنوز گلوم میسوزه![]()
![]()
فقط میتونم بگم واو این آهنگ فرانک سیناترا رو خیلی خوب دراورده
اون سبکیه که دوست دارم ملو از این سبک بیشتر بفرستین