تاپیک تعاملی «مثالی برای سایه در انگلیسی قدرت، مینی استوری و ایده ساختن داستان»

انگلیسی قدرت رو حتی اگه آسون بود حتما یک هفته براش وقت بزار عمیق خوندن خیلی مهمه.
فقط هدف از خوندن یادگیری لغات جدید نیست. آره لغت جدید یاد میگیرید ولی با تکرار های زیاد شما ساختار انگلیسی رو ناخودآگاه یاد میگیرید. به مرور که تکرار ها بالا میره و هر چه جلو تر میرید متوجه میشید که حروف از دهانتون خیلی راحت بیرون میاد.
پس هر درس حتما حداقل یک هفته. اگه سخت بود بیشتر ولی اگه آسون بود کمتر از یک هفته نه. :grin:

10 پسندیده

اره حتما اخه درس اولم چون زیاد نمیدونستم جریان انگلیسی قدرت چیه زود ولش کردم ولی الان دیگه تا خوب نفهممش بیخیالش نمیشم
اما خب فعلا ک پیشرفتی رو در خودم حس نمیکنم بیشتر حس میکنم پسرفت داشتم ولی خب همچنان با انگیزه ادامه میدم :muscle::muscle:

4 پسندیده

دوستان از دلگرمی و لطفتون خیلی خیلی ممنونم، بابت تاخیرم عذر میخوام بعد از اپلود خارج از محدوده اینترنت بودم تا الان :blush:

5 پسندیده

خیلی خوبه عزیزم :clap::clap::clap::clap:

4 پسندیده

6 ماه دیگه به همین کامنتتون دوباره نگاه کنید
شک ندارم پیشرفت رو کاملا حس می کنید

3 پسندیده

سلام دوستان . وقتی به درس 5 رسیدم که راجع به ان ال پی بود دیدم معرفی این کتاب خالی از لطف نیست. :slight_smile: سپاس از وقتی که واسه خوندن این تاپیک میذارین.( پیشاپیش هم از اینکه صدای اهنگ متن بالاست عذر میخام.) روز خوش

9 پسندیده

ضبط صداتون کاملا حرفه ایه (صدا، موزیک بک گراند، لهجه، لحن)
مرحبا :smiley:

اینم لینک دانلود کتابی که معرفی کردین

4 پسندیده

لطف دارین.:blush:
همین انرژیاس که ما رو با انگیزه میکنه.
بابت لینک دانلود کتابم خیلی تشکر.احسنت👏

3 پسندیده

خواهش میکنم
کار خوب لایق تعریفه :blush:

3 پسندیده

منم مشتاق شدم ضبط کنم صدامو بفرستم:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:
یه دل میگه بزار بزار یه دل میگه نزار نزار

5 پسندیده

حتما ضبط کنید…:grin::muscle:

4 پسندیده

مث همیشه خووب بود:rose:

3 پسندیده

حتما انجام بده بانو.[quote=“fdoosti, post:381, topic:1312, full:true”]
مث همیشه خووب بود
[/quote]

سپاس از شما دوست عزیزم:slight_smile:

4 پسندیده

نسیم خانوم پیشرفتو قشنگ میشه تو شما دید.
نمیدونم متوجه شدید یا نه
مشکل گرامری ندیدم تو این صدا و تلفظتون از صدا های قبلی بهتر شده
و واضح تر از قبل حرف میزنید
بهتون تبریک میگم آفرین

4 پسندیده

تا چند روز دیگه منم صدامو میفرستم :blush::blush:[quote=“amir_hosein_mv, post:380, topic:1312”]
حتما ضبط کنید…:grin::muscle:
[/quote]

:muscle::muscle::muscle:چشم حتما

5 پسندیده

جدی؟
وای چه خوشحال کننده :blush:
والا اصولا خود ادم خیلی تغییرات واسه خودش محسوس نیست .ممنونم که گفتین

6 پسندیده

(درس اول انگلیسی قدرت)
سلام این دفعه خواستم پارو یه قدم فرا تر بزارم و داستانو تو سه حالت زمانی مختلف بگم. شما هم امتحان کنید ایده خوبیه

There was a girl named Allison. She was a super energetic girl and of course she was beautiful. One day she decided to compete in a boxing match. She enrolled in a competition where the greatest boxers in the world were there. She said to herself: I need to be more powerful. I have a lot of energy but I don't know how to use them I have only 1 month to train. So she searched on the internet about the topic of power…. She found out there is a monastery where she can be taught about how to be more powerful. She went there and talk to the monk. The monk said if you engage your subconscious mind you'll be more powerful than you've imagined before, every day meditate and free your mind. You need to get to the peak state of your subconscious mind So she did it. For one month she meditated hmmmmm.. and freed herself of the negative thoughts. Finally the day came. She went and fought to the boxers. She could use her physiology even without training on it. She won the match and she became the champion.

There was a girl named Allison. Since she was a child she's been super energetic and beautiful. Since the age 15 she's wanted to be a champion in a great boxing match. One day she read a news in a newspaper about a boxing match of the greatest boxer in the world. She enrolled in the competition. She said to herself: I need to be more powerful. I have a lot of energy but I don't know how to use them I've got only 1 month to train. So she searched on the internet about the topic of power…. She found out there is a monastery where she can be taught about how to be more powerful. She went there and talk to the monk. The monk said if you engage your subconscious mind you'll be more powerful than you've imagined before, every day meditate and free your mind. You need to get to the peak state of your subconscious mind So she did it. For one month she meditated hmmmmm... And freed herself of the negative thoughts. Finally the day came. She went and fought to the boxers. She could use her physiology even without training on it. She won the matches and she became the champion.

Imagine a girl named Alisson. She's gonna be energetic and beautiful. Since the childhood she'll have always wanted to be a boxer. And since the age 15 she'll want to be a boxing champion. One day she'll read a news in a newspaper about a boxing match of the greatest boxers in the world. She's gonna enroll in the competition. She'll say to herself: I need to be more powerful. I have a lot of energy but I don't know how to use them I've got only 1 month to train. So she'll search on the internet about the topic of power…. She's gonna find out there is a monastery where she can be taught about how to be more powerful. She'll go there and talk to the monk. The monk will say: if you engage your subconscious mind you'll be more powerful than you've imagined before, every day meditate and free your mind. You need to get to the peak state of your subconscious mind So she'll do it. For one month she'll meditate everyday… hmmmmm and she'll free herself from the negative thoughts. Finally the day will come. She'll go and fight to the boxers. She's gonna be able to use her physiology even without training on it. She'll win the matches and she'll become the champion.

تمرینه خوبی بود
نظرتون چیه؟

13 پسندیده

تمرین بسیار خوبیه. ولی همونطور که خود ای جی گفته، اگه کوتاه باشه در حد یک دقیقه خیلی تاثیر گذار تره. بلند باشه به نظرم خیلیا حوصله نمیکنن.

در کل ایده ها زیاد هست به نظرم به یه روش واحدی برسیم که در توان و حوصله ی بیشتر افراد باشه خیلی خوبه. نظر من همونطور که قبلا هم گفتم این هست که تاپیک های هفتگی و یا دو هفته یکبار برای داستان های انگلیسی قدرت بسازیم. هر کسی داستان خودش رو با تغییراتی نسبت به داستان اصلی هر درس بگه. بعد مثلا هر کسی یه بخش کوتاهی از داستان خودش رو در زمانهای مختلف هم اگر تونست بگه. ولی هدف اصلی همون بازگویی داستان باشه.

2 پسندیده

هر سه تا یک دقیقه باشن؟
یه نمونه خودت میتونی بری تقلید کنیم آقا حسین؟
من یه سری ایده های دیگه هم دارم به زودی به اشتراک میزارم
بیشتر جنبه صحبت بداهه داره اونا

2 پسندیده

البته الان دیدم خود صوت هایی که تو گذاشتی کمتر از دودقیقه بود. :sweat_smile:

ببین منظور من اینه هر کی هر داستانی که بازگویی کرد، اگر خودش خواست یکی دو خطش رو (که فکر کنم میشه ۱۵ ثانیه نه یک دقیقه!) در زمان های دیگه هم بگه. که سخت نباشه.

2 پسندیده