مکالمه انگلیسی

سلام.من الان چند روزیه که انگیزم کم شده چون احساس میکنم داستان های کوتاه بسته های انگلیسی واقعی و vip داستان هاش کوتاه و خیلی ساده است و از یه متن پنج خطی صد تا سوال در میاره و میپرسه!میخواستم اگه میشه یه بخشی رو قرار بدین که بشه به صورت زنده با زبان آموزای دیگه صحبت کنیم چون احساس میکنم پاسخ دادن به داستانی که همون اول خیلی راحت میتونم به سوالاش جواب بدم برای هفت روز چیزی واقعا بهم اضافه نمیکنه و این واقعا داره منو از انگلیسی میرونه.یا اگه نمیتونید همچین بخشی رو اضافه کنید لطفا سایتی رو بهم معرفی کنید که به صورت رایگان بشه با بومی زبانان صحبت کرد.

2 پسندیده

شما اگه راه بهتری پیدا کردین با ما به اشتراک بزارید ممنون میشیم.

1 پسندیده

به نظر می رسه که شما در سطح پیشرقته ای قرار دارید. در واقع هدف از این تکرار ها اینه که شما کاملا غرق در گرامر بشید و دیگه موقع جواب دادن بهش فکر نکنید و سریع و بی نقص مثل یک native صحبت کنید. حالا اینکه چه دوره ای توی نرم افزار هست که به شما کمک کنه رو نمی دونم و اطلاعی ندارم. بستگی به این داره که توی چه چیزی از زبان (لیسنینگ، مکالمه، رایتینگ و …) تسلط کمتری دارید. باید صبر کنید اعضای حرفه ای جواب بدن. فکر کنم کار کردن با فیلم ها براتون مناسب تر باشه. البته دو تا اپ هم در آینده قراره بیاد اونا رو هم مد نظر داشته باشید. امیدوارم تونسته باشم کمکی بهتون کرده باشم.

1 پسندیده

نه بد برداشت نکنید. من اصلا در سطح پیشرفته نیستم و قسمت های دیگه این پکیج ها برام کاملا کاربردی هست فقط احساس میکنم داستان های کوتاه خیلی ساده ساخته شده و سوالاتش خسته کننده است.

1 پسندیده

این قسمت رو مطالعه کنید

1 پسندیده

این نشون میده که پیشرفت کردین. وگرنه از اول که ساده نبودن

2 پسندیده