سلام، اولین روز زمستونتون بخیر
بنده از اواسط آبان که انگلیسی قدرت تموم شد فقط کتاب خوندم:
البته تو زبانشناس هم چندتا کتاب از گوسبامپس خوندم:
برای همه دوستان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.
سلام، اولین روز زمستونتون بخیر
بنده از اواسط آبان که انگلیسی قدرت تموم شد فقط کتاب خوندم:
البته تو زبانشناس هم چندتا کتاب از گوسبامپس خوندم:
برای همه دوستان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.
به به. احسنت . حضور شما در این چالش، با سطح ۵ و زنجیره ۱۲۰ روزه، اسباب دلگرمی و قوت قلب ماست.
مرسی آقا منصور. من خیلی سعی کردم این زنجیره رو نشکنم. ببینم به کجا میرسه
سلام دوست عزیز و هنرمند زبان شناس
تبریک میگم بابت دستیابی به سطح ۳ و پیام محبت آمیز شما.
مربی های عزیز، مقاله ای در باب جعبه لایتنر دارن، مطالعه اون خالی از لطف نیست.![]()
حضور در این چالش صمیمی و در کنار بزرگواران و پیشکسوتان تالار گفتگو و نرم افزار زبان شناس، خود به خود انرژی مثبت دو طرفه ای خواهد داشت که همگی از مواهب اون بهرمند خواهیم شد. شک نداشته باشید. ![]()
ماشاالله به آقا احسان فعال، پویا و کوشای تالار گفتگو و نرم افزار زبان شناس ![]()
![]()
مرسی از اینکه به این چالش افتخار دادید خانم دوستی.
البته انتظارات از شما خیلی بیشتر از این حرفاست![]()
احسنت حنانه خانم ![]()
شما مربیان عزیز معمولا سرتون شلوغه نسبت به ما و دیگران، با حجم کمتری از لغات جدید روبرو هستید.
نظر لطف شماست و حضورتان در این چالش باعث افتخار بنده هست ![]()
حتما همینطور خواهد شد. بی شک در پایان همین ماه اعداد خوبی را در اسکرین شات شما خواهیم دید.
در ضمن ورود شما را هم به سطح ۴ تبریک عرض می کنم.
احسنت و خدا قوت آقا مصطفی عزیز ![]()
ماشاالله فعال هستید و حجم بالایی از لغات را فراگرفته اید.
در زیبوک هم که ماشاالله “یاور خیلی از کتب را استاد کرده اید!”
شاخص لغات خوبی دارید و تبریک میگم برای سطح ۴ بودن و تبریک مضاعف و پیش پیش برای اینکه به زودی به باشگاه سطح ۵ ملحق خواهید شد
⚘
احسنت به آقا نادر عزیز با این زنجیره خوب ![]()
خدا را شکر سطح ۳ را هم از نیمه گذرانده اید ![]()
سلام خدمت آقا احسان عزیز ![]()
شاخص های لغات شما بسیار عالی هستن![]()
ماشاالله سطح ۴ را هم در حال تمام کردن و در شرف دستیابی به سطح ۵ هستید.
جسارتا چرا در تالار گفتگوی زبان شناس حضور پر رنگ تری ندارید؟
شما لطف دارید![]()
مسلما کار شما در سطح ۵ با اون حجم انبوه مطالعه، دشوار و زمان براتون اندک است.
منم این ماه خیلی مشقت کشیدم برای حفظ زنجیره یادگیری
از این باب درک میکنم شما را ![]()
من یک هفته است دارم با زبانشناس کار می کنم، اما گفتم عکس زنجیره ام رو بذارم این جا، که محض حفظ آبرو هم که شده، مجبور شم ادامه بدم ![]()
سپاسگزارم بابت راهنمایی در جعبه لایتنر![]()
قول میدم مرور کنم!
مهم استارت زدن کار و برنامه است و پشتکار هستنش مدتش مهم نیست![]()
از پل صراط رد شدین ![]()
قربانت منصور جان
من حدود یک سال و دو ماهه که با زبان شناس هستم، البته این دو ماه آخر با انگیزه و حرارت بیشتری بهش مشغول شدم. نتیجه ش هم برام جالب و هیجان انگیز بوده. خوشحالم از اینکه دوستان خوبی اینجا پیدا کردم و خوشحالم که حال و هوای زبان شناس داره به سمت و سوی درست و خوبی به پیش میره.
امیدوارم که همه ی دوستان قدر این امکان خارق العاده و محیط بسیار عالی و آموزنده رو بدونن و در کنار هم و با مشارکت همدیگه بتونیم پیشرفت کنیم
احسنت. خیلی عالیه. مسلما حضور در چالش انگیزه شما را دو چندان خواهد کرد ![]()
در ضمن شاخص لغات شما برای ابتدای کار، خیلی خوبه.