خواندن داستان جوجه اردک زشت

چه جالب. :grimacing:‌‌‌‌‌‌

8 پسندیده

تاکی میتونم قشنگ انگلیسی رو یاد بگیرم

6 پسندیده

این سوال رو هیچکس نمی‌تونه جواب بده چون یادگیری زبان چیزی نیست که بشه براش زمان خاصی تعیین کرد‌. هستند کسایی که سال‌هاست زبان می‌خونن اما هنوز اندر خم یه کوچه‌ن، و هستن کسایی که با مدت زمان کمی به سطح قابل قبولی رسیدن. تو همین تالار ما افرادی رو داریم که در عرض یکسال و نیم تا دو سال به سطح پیشرفته رسیدن. بستگی به نظم و تلاش خود زبان‌آموز داره. شما با همین اشتیاق به کارتون ادامه بدید در آینده‌ای نزدیک خودتون تفاوت رو حس می‌کنید.
هیچوقتم برا خودتون زمان تعیین نکنید. مثلا نگید تا شش ماه باید به این سطح برسم. ممکنه برسید که چه عالی، ممکنم هست نرسید که اون موقع انگیزه‌تون رو برای ادامه‌ی پروسه از دست می‌دید.

موفق باشید.

18 پسندیده

مثلا اگه همه ی داستانای بچه گانه رو قشنگ یادبگیریم چقد پیشرفت میکنم

5 پسندیده

من واقعا نمیدونم. چون خودم قبل اینکه با زبانشناس آشنا بشم با روش‌های سنتی زبان رو خونده بودم و سطحم بالاتر از این پکیج‌ها بود. دوستانی که این پکیج رو کار کردن بهتر می‌تونن نظر بدن‌.

ولی نظر کلیم اینه که شنیدارتون تا حدی پیشرفت می‌کنه و ساختارهای پایه‌ی انگلیسی رو یاد می‌گیرید. و دایره‌ی لغاتتون هم افزایش پیدا می‌کنه‌.

من دوستان دیگه رو منشن می‌کنم شاید بهتر بتونن راهنمایی کنن.

@mitra9
@fatemeh74
@sepide-str

8 پسندیده

سلام جناب @mania6 گرامی شبتون بخیروشادی :rose::hibiscus::sunflower::blossom::tulip::cherry_blossom::bouquet::rosette:
همانطور که خانم @pari عزیزگفتند شنیداریتون قوی میشه و ساختارهای پایه رو یاد میگیریند ودایره ی لغاتتون واقعا افزایش پیدا میکنه تاجایی که برای دوره های بعدی پیشرفتتون واقعاسریع میشه به حدی که خودتون باور نخواهید کرد و این تغییر رو موقعی که فیلمهارو میبینید و داستانهای خیلی ساده و ساده ی زیبوک رو شروع بخواندن و گوش کردن میکنید به عینه متوجه خواهید شد داستانها ترجمه نداره اما بخاطر عقبه ای که داریند خیلی کم احتیاج به دیکشنری و حتی ترجمه پیدا خواهید کرد و اگر سعی کنید هربار داستانها رو بازگو کنید صحبت کردنتون هم خیلی خیلی خوب پیشرفت میکنه فقط نکته ای که میتونم بهتون بگم اینکه اصلا به گرامر توجه نکنید بهیچ عنوان و دنبالش هم نروید سعی نکنید بفهمید جمله باچه نوع گرامری ساخته شده فقط و فقط گوش کنید و بعد بازگو کنید همین و همین. توصیه ی دیگه هم که دارم اینکه در خواندن هول نزنید که بخواهید دوره ی داستانهای بچه گانه رو سریع تمامش کنید وقت صرف کنید میتوانید همزمان داستانهای بچه گانه و انگلیسی بدون تلاش و در زیبوک داستانهای خیلی ساده رو باهم و در کنار هم داشته باشید که براتون زبان خواندن کسالت بار نباشه و برای هیجان انگیز کردن یادگیری این دوره برای خودتون چالش قرار دهید و برای خودتون هم جایزه و تنبیه قرار بدهید.خیلی جالب میشه.در اخر میتونم بگم این دوره واقعا پایه ی زبانیتون رو تقویت میکنه و زیرساخت عالی براتون درست خواهد کرد خیالتون راحت باشه و اعتماد کنید به این دوره. :ok_hand::ok_hand::ok_hand::rose::hibiscus::sunflower::cherry_blossom::bouquet:
براتون بهترینها رو آرزو میکنم :rose::hibiscus::sunflower::blossom::tulip::cherry_blossom::bouquet:
انشاالله بقیه دوستان هم می آیند و تجربیاتشون رو در اختیارتون قرار میدهند. :ok_hand::ok_hand::rose::hibiscus::sunflower::sunflower::blossom::tulip::cherry_blossom::cherry_blossom:
از @pariخانم عزیزهم ممنون که منو منشن کردند فدات خانم :rose::hibiscus::sunflower::tulip::cherry_blossom::bouquet::rosette::rosette:

14 پسندیده

سلام پروین خانم عزیزم
ممنون بابت منشن ولی راستشو‌ بخوایید من این دوره رو تخصصی نخوندم چون خیلی ساده بود و سریع یاد میگرفتم بعد بیشتره لغاتشم بلد بودم
متاسفانه بنده تجربه خاصی ندارم که مفید باشه
پایدار و موفق باشید همگی شب خوش ببخشید :maple_leaf::maple_leaf::maple_leaf::maple_leaf::strawberry::strawberry:

9 پسندیده

به نظر من تا میتونید تمرکزتون رو بذارین رو گوش دادن
الان خیلی زوده که بگین کی خوب میشم و …
شما هر روز کار کنید بعد چند ماه خودتون پیشرفت خودتونو کامل میبینین
فقط پیشنهادی که دارم بهتون اینکه از همون اول رو تلفظ خیلی دقت کنید تا از اول درست شکل بگیره چون وقتی یه چیزیو اشتباه یاد بگیری سخته اصلاح کردنش
و بهترین راه هم واسه خوب شدن تلفظ همین گوش دادنه و سایه زدن و …
خیلی دقت کنید وقتی گوش میدید و سعی کنید تا میتونید شبیه گوینده باشین و کلمات رو دقیقا مثل اون بگین
موفق باشین :pray:

14 پسندیده

سلام میترا خانم صبحتون بخیر و شادی.

مرسی واقعا. چقد خوب توضیح دادید

اشکال نداره فاطمه جان. مرسی ازت عزیزم

:clap:

10 پسندیده

سلام به روی ماهتون پری جان :rose::hibiscus::sunflower::blossom::tulip::cherry_blossom:صبح آدینه ی شما هم بخیرو شادکامی :rose::hibiscus::sunflower::blossom::tulip::cherry_blossom:خواهش میکنم خانم انجام وظیفه بود عزیزدلم :bouquet::rose::hibiscus::cherry_blossom::tulip::blossom::sunflower:فدای مهر و محبت بیکرانتون خانم :blossom::tulip::cherry_blossom::rosette::rose::rose::hibiscus::hibiscus::rose::rosette::rosette::cherry_blossom::cherry_blossom::heart::heart::heart:

7 پسندیده

سلام @mania6
پری جانم @pari ممنونم بابت منشن
بابت تأخیر جواب دادنم عذر میخوام.
دوستان تمام نکات مهم گفتن دیگه چیزی نمونده که بگم پس نظرم رو در مورد خودم میگم:
اوایل از جوجه اردک زشت که شروع کردم به خوندن، اصلا متوجه نمی‌شدم حتی جملات و ساختار ها و… همشون برام غریب و گنگ بودن.
با گذشت پنج ماه، این پکیج رو که تمومش کردم و الان میتونم داستان های سطح بندی شده خیلی راحت متوجه بشم فقط چند کلمه جدید پیدا میشن که با دیکشنری به جوابم میرسم.
از لحاظ شنیداری و تلفظ خیلی بهتر شدم ولی بازهم جای کار داره، خواندنی هم خیلی پیشرفت کردم.
واینکه با تموم کردن پکیج بچه گانه تازه از مبتدی بودن رد میشی یه پله میری بالاتر برای یادگیری بیشتر
من این پکیج رو به تنهایی نخوندم در کنارش فیلم و نیمچه داستان ها و داستان های سطح بندی شده هم در برنامه ام بود.

11 پسندیده

فیلم از زبان شناس نگاه کردین

5 پسندیده

سلام

تا حالا قانون‌های یادگیری زبان رو گوش دادی ؟
اگر نخواندی حتماً رجوع کن . این دو ویدیو به هم مربوط میشه

1

2

این دو مقاله رو حتماً گوش بده و اجرا کن . ولی نَه همش رو . ببین چی برات خوبه به چی علاقه داری
خودت معلمِ خودتی .
من خودم در مقطع مبتدیم . و یک ماه از آغازِ یادگیریم می‌گذره . روزهای اول و دو هفته اول گیج شده بودم کلافه شده بودم و تازه دارم قِلِقِ کار رو یاد می‌گیرم .
موفق باشید

7 پسندیده

نه دانلود میکنم، همین تالار اگر جستجو کنید کلی فیلم و انیمیشن معرفی شدند

5 پسندیده

خوبه فقط یکم رو لحجت کار کن

5 پسندیده

چرا معنی کلمه های انگلیسی توی دیکشنری یه معنی دیگه میده؟

2 پسندیده

الان لهجم خیلی بهتره شده

1 پسندیده

سلام؛روز همگی بخیر.
من مبتدی هستم و تازه یک هفته میشه که با زبانشناس آشنا شدم.در تلفظ ها بسیار ضعیف هستم به همین خاطر دوست داشتم دوستان نظرشون رو در مورد خواندن داستان جوجه اردک زشت بهم بگن.:blush::hibiscus:

6 پسندیده

آیا کسی نیست که در مورد روخوانی و تلفظ ما مبتدی ها نظرشو بگه؟
@sepide-str
@pari

1 پسندیده

سلام دوست خوبم

من در جایگاهی نیستم که بخوام نظرمو بدم. :grin:
اما برای شما که تازه به هفته ست شروع کردید از نظر من که خیلی عالی بود لحن، نحوه بیان و… خیلی خوب بودین با همین روند پیش برید به سطح خیلی خوبی میرسین.
دوبار به صوت گوش دادم خوشمان آمد :heart_eyes:
به همین راهتون ادامه بدید :muscle:

2 پسندیده