زبان انگلیسی یاد بگیریم، آخرش که چی؟؟؟(خیلی مهمه)

مثل اینکه بپرسید سواد به چه دردی میخوره؟ آدم اگر خوندن و نوشتن بلد نباشه باز میتونه زندگیش رو بچرخونه اما زندگیش خیلی سختتره و از اطرافیانش خیلی عقبه و راحت سرش کلاه میره و کمبودش رو هرجا میتونه احساس کنه.

تو دنیای کنونی اگر زبان انگلیسی بلد نباشی مثل بیسواد ها هستی. زندگیت بی انگلیسی میچرخه اما از خیلیا که بلد هستن عقب تری و زندگیت محدود میشه. من خودم احساس نیاز میکنم به زبان چون هر روز دارم چیزهای بیشتری یادمیگیریم و چون زبان بلد هستم خیلی از بقیه اطلاعات دسته اولتری دارم و میخوام برم تو خارج تحصیل کنم.

راستش زبان هدف خاصی نیست. زبان فقط یه وسیله برای رسیدن به چیزای بزرگتره. من خودم خیلی مخالف چند زبان یادگرفتن هستم چون بیخودی انرژی زیادی از آدم میگیره درحالیکه تکنولوژی خیلی از زبان هارو به هم نزدیک کرده و تقریبا بیشتر منابع لازم به انگلیسی موجود هستند و بیشتر مردم کشورهای توسعه یافته انگلیسی بلد هستند. غیر از زبان مادری ت انگلیسی بلد باشی کافیه دیگه مثل کور و کر ها نیستی.
هرچند تو ایران ناچاری که فارسی هم یادبگیری.

14 پسندیده

سوال شما مثل اینه که یکی بگه آخرش که قراره بمیریم تلاش کنیم که چی!؟

14 پسندیده

دقیق من هم همین احساس شمارو دارم.من هم عاشق زبان انگلیسی هستم ولی خب من اون راهی رو که میخوام به هیچ عنوان نمیشه پیدا کرد یعنی اصلا توی ایران نمیشه پیداش کرد.من به دنبال یک راه کامل برای یادگیری زبان انگلیسی هستم ولی متاسفانه آموزشگاه ها هم بدردم نخوردن تاحالا.ممنون و سپاس

7 پسندیده

واقعا این تاپیک بااینکه مال ۳سال پیش اما برام جالب بود :wink::wink::sunflower::hibiscus::tulip::cherry_blossom:
آخرش که چی؟؟
سوال چالش برانگیزی بوده در زمان خودش و هنوز هم هست :wink::wink::wink::sunflower::hibiscus::tulip::cherry_blossom::rose:
هدف هرکسی متفاوت یکی برای کار،یکی برای سفر،یکی ارتباط با بقیه ی مردم، یکی ادامه تحصیل و مهارجرت، یکی برای کلاس گذاشتن (این واقعا وجود داره؟؟؟ :thinking::thinking::thinking:) :joy::joy::joy::joy:
واقعا‌سوالی برای خودش :clap::clap::ok_hand::ok_hand::bouquet::blossom::sunflower::hibiscus::rose::tulip::cherry_blossom::tulip::rose:

14 پسندیده

سلام دوستان.داستان زبان خوندم من اینطور شروع شد که یه روز که با دوستانم بیرون رفته بودیم یه زوج انگلیسی مشکلی براشون پیش اومده بود و از ما کمک خواستند اما ما نمیتونستیم راهنماییشون کنیم همونجا جرقه های یادگیری زبان زده شد البته هدف من این هست که بتونم با ادمهای دیگه از کشورهای مختلف ارتباط برقرار گنم اصلا speaking حس خوبی بهم میده

8 پسندیده

دلایل زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی هست …
اما دلایلی که برای من خیلی مهمه:
۱. اگه با کسی مواجه بشیم که زبان فارسی بلد نباشه و ما هم زبان مادری اون طرف رو بلد نباشیم، با استفاده از زبان انگلیسی باهاش مکالمه می کنیم. چون قطعاً هیچ فردی توی دنیا، این توان رو نداره که بتونه تمامی زبان های مهم و زنده دنیا رو یاد بگیره.
۲. زبان انگلیسی، زبان علمی دنیاست. بهترین منابع و کتاب ها در هر رشته علمی، به زبان انگلیسی نگاشته می شه. نه به زبان فارسی خودمون!!!
۳. زبان انگلیسی، زبان بسیاری از کاربران اینترنتی هست. مگه غیر از اینه که سایت های مهم اینترنتی و علمی، به زبان انگلیسی هست؟ چند وقت پیش یه اینفوگرافیک با همین مضمون دیدم که بیشتر سایت های علمی در اکثر کشورها، بجای اینکه به زبان رسمی خود اون کشورها باشه، به زبان انگلیسی هست.
۴. انگلیسی، واقعاً زبان مفرحی است. وقتی اینکه بتونی یه فیلم کمدی به زبان انگلیسی رو متوجه بشی یا یک آهنگ به زبان انگلیسی، چقدر لذت بخش است؟ یعنی هنر رو بدون تحریف، به همون صورت در قالب زبان اصلی خودش بفهمی و درکش کنی.
البته دلایل برای یادگیری زبان انگلیسی، زیاد هست … من دلایلی رو گفتم که عملاً بکارم می یاد و بیشتر لمسشون می کنم.
به امید موفقیت روزافزون شما

15 پسندیده

دقیقاً همین چند روز پیش، یکی بهم همین حرف رو زد … که چرا اینقدر تلاش می کنی، وقتی می دونی می خوای بمیری؟؟؟!!! …
خیلی از سوال اون طرف جا خوردم …

13 پسندیده

درود برشما

اخه مشکل اینجاست که انسان نمیمیره تا قضیه به همین راحتی تموم بشه و بره …!
انسان برای دریافت آگاهی اومده …
و این آگاهی در این کره خاکی که پره از مسایل مادی به دست بیاد که اکه نیاد در جهان های بعدی باید خودش رو به تکامل برسونه به شیوه ای دیگه .
من ادم مذهبی ای نیستم …اما شنیدین که ذات احدیت ،خداوند به فرشتگان میفرماید:من چیزی میدانم که شما نمیدانید (منظور از افرینش انسان هست)
وقتی انسانی کاردرست و پر از انرژی های عالی تو هر زمینه ای میبینید ناخودآگاه جلب انرژی های اون شخص میشین و بالاتر از همه اینها این که از وجود اون شخص لذذذذت میبری .
اون آگاهی و اون انرژی زیبا فقط در این جهان مادی قابل لمس هست و دراین جهان متجلی میشه .:blush::cherry_blossom::bouquet::star::sunny:

9 پسندیده

ای ول خوشم اومد.خودمی!!

4 پسندیده

سلام دوستان منم نظرم همینه که زبان انگلیسی ادم باید یاد بگیره چون خیلی لذت بخش و اسونم هست و ارتباط برقرار کردن با مردم جهان خیلی خوبه و زبان یاد گرفتن خودش یه هنره:+1::clap:t2:
موفق و موید باشین

3 پسندیده

دوستان من یه سوال از شما دارم ممنون میشم جواب بدین
یعنی واقعا من میتونم موفق باشم چون من خیلی به خودم امید ندارم و به امید خدا قصد دارم برای ادامه تحصیل برم خارج ولی هی فکرای منفی سراغم میاد :pensive:

3 پسندیده

به نظر شما راه حلش چیه

3 پسندیده

ممنون میشم راهنمایی کنید

3 پسندیده

خودتون رو با بقیه مقایسه نکنید :blush:
اینکه یک نفر زبانش از شما بهتر باشه به هزاران فاکتور و عامل بستگی داره … زمانی که میزاره ، منابعی که داره ، پیش زمینه ای که از زبان داشته ، استعدادی که تو زمینه یادگیری داشته ، توقعاتی که از خودش داشته …
پس شما هم بهتره فکرای منفی نکنید
چطور زبان مادریتون رو یاد گرفتید؟؟؟ تازه اون موقع که هیچی از ارتباط با ادم ها بلد نبودید نه می تونستید حرف بزنید نه بنویسید نه بفهمید چی می گن و نه بخونید اما با این حال در اولین سالهای عمرتون تونستید یک زبان یاد بگیرید
الآن که یادگرفتن یک زبان جدید براتون خیلی راحت تره :upside_down_face:
نه سن و نه نداشتن زمان و نه اینکه بگین من استعدادی ندارم هیچکدوم از اینها مانع یادگیریتون نمیشن
کافیه خودتون رو در روزی تصور کنید که به رویای مورد علاقه تون رسیدین … تصور کنید به زبان انگلیسی و حتی چندین زبان دیگه مسلطین … مسلما احساس خوبی بهتون دست خواهد داد
پس دست به کار بشید و هر روز زبان بخونید
منابعی که بهش علاقه دارید فیلمای مورد علاقه تون ، آهنگای مورد علاقه ، کتابای مورد علاقه …
هر وقت خدا یک آرزویی رو توی دلتون میندازه حتما می دونسته شما استعداد و توانایی رسیدن بهش رو داشتید … :relaxed:
به این فکر کنید که زبان بلدید و تو خارج خیلی راحت ارتباط برقرار می کنید و در کنارش ببینین که اگر زبان بلد نباشید چه بسا تو اون دانشگاه راهتون ندن با نداشتن مدرک زبان یا هیچی سرکلاس نفهمید نتونید با بقیه دوست شید… حس سرخوردگی بدی بهتون دست خواهد داد…
راه یادگیری زبان رو اینقدر سخت نگیرید شیرین تر از اونچه هست که فکرشو می کنید :upside_down_face:
پس از همین الآن شروع کنید و می بینید از خیلی ها جلوترید …
خیلی ها هستن که قصد یادگیری رو دارن اما هیچ وقت جرئت شروع رو به خودشون نمی دن … خوشحال باشید که بزرگترین گام فراگیری زبان یعنی شروع رو طی کردین :heart_eyes: :star_struck:
حالا با توکل به خدا و ایمان به خودتون یک بخشیش می مونه که با مطالعه مستمر و کمک مربی های مهربون :smiling_face_with_three_hearts: و گرامی مون حله … بدونید هیچوقت شما رو از راهنمایی های ارزندشون دریغ نمی کنن… بچه های تالار هم تا جایی که بتونن ابهاماتتون رو رفع خواهند کرد …
پیشنهاد می کنم توی چالش ها از جمله چالش های شدت ، اسپیکینگ ، رایتینگ و … حتما شرکت کنید چون اینجوری هم پیشرفت بقیه رو میبینید و انگیزه میگیرید هم خودتون از طرف بقیه بازخورد های خوبی میگیرید که باعث میشه توی این مسیر باقی بمونید :heart_eyes:
و اینم یادتون باشه که :
رهرو آن نیست که گهی تند و گهی خسته رود / رهرو آن است که آهسته و پیوست رود —» slow & steady :turtle:

:muscle: :muscle:Practice makes perfect :muscle: :muscle:

به قول aj :

Heads up … Shoulders up … Chest up… Breath deeply …and then start learning english :slightly_smiling_face:

Surely succed is yours :wink: :heartpulse:
I wish you goood luck :four_leaf_clover:

11 پسندیده

ممنونم از این تجربه خوب و مفیدی که در اختیارم گذاشتین دوست عزیز
و همچنین شما هم موفق باشید
بله موافقم زبان که خیلی شیرینه من خیلی علاقه دارم که یاد بگیرم:clap:t2::clap:t2::ok_hand::ok_hand::heart_eyes::rose::heart:

5 پسندیده

خواهش می کنم :heavy_heart_exclamation:
خوشحالم که تونستم کمکی هر چند کوچک کرده باشم … به امید موفقیت های بزرررگ :love_letter:

دیگه شک و تردیدی به دلتون راه ندین و شروع کنید :smiling_face_with_three_hearts:

.Tnq sooo much :blush: :orange_heart:

So you can do it :star_struck:

5 پسندیده

thank you so much for your help my friend​:heart::heart_eyes::clap:t2::ok_hand::+1::clap:t2::clap:t2:

3 پسندیده

اگه میشه پروفایلتون رو بفرستین ممنون میشم :heart_eyes::rose::heart::heart:

3 پسندیده

Don’t mention it :heart:
Keep going :cupid:

5 پسندیده

Ԋere ყ¤ʊ are :blossom:
I’ʍ haρρ ყσʊ love∂ ɨt :slightly_smiling_face: :dizzy:

6 پسندیده