در خصوص جملهWhere are you headed?

سلام.ممنون میشم بفرمایید جمله سوالی
Where are you headed?
توضیح دهید.ایا این جمله عامیانه است؟


این تاپیک مربوط به درس« داستان انگلیسی جک و لوبیای سحرآمیز » در نرم‌افزار «زبانشناس» است. دوره: « داستان‌های بچگانه » فصل: « بسته ی سوم »

2 پسندیده

سلام
لینک زیر رو بخونید

5 پسندیده

سلام من وارد سایت شدم اما نه مکالمه ونه کتابی هست که مکالمه و گرامر رو قوی کنم

1 پسندیده

سلام
تاپیک زیر رو بخونید

2 پسندیده

سلام و احترام آقا فرزاد؛ قصد آپدیت تاپیک مورد نظر رو ندارید؟ الان منابع زبانشناس بخصوص دوره ی جدیدی که شما و سایر دوستان زحمت کشیدید( VOA) به نظرم نیاز به قرار گیری در این ترتیب داره. قبلا دلیل عدم تغییر رو فرموده بودید و باز تشخیص مصلحت امر با شماست.

4 پسندیده

سلام خانم نیکنام بزرگوار و عزیز

مبنای من دوره های بود که به صورت ناخودآگاه انگلیسی رو آموزش میدن، مثل ای جی و دیپ انگلیش که کاربر با اتمام این دوره ها بتونه به سطح قابل قبولی از زبان دست پیدا کنه.
اما دوره هایی مثل VOA و یا دوره های ویدیویی که در زبانشناس قرار داده شده مکمل هستند و به تنهایی نمی تونن کاربر رو به سطوح بالای انگلیسی برسونن.
بنابراین در همون دسته ی دوره های فرعی قرار می گیرن.

خواهش می کنم، بزرگوارید. :rose:

1 پسندیده

منظور بنده هم همون منابع فرعی هست که شناخت کاربرها بیشتر بشه با توجه به تنوع منابع
مثلا دسته بندی منابع فرعی با همین اصلی که خودتون فرمودید که چه دوره ای رو بر حسب پیشرفت نسبی که دارند در کنار منابع اصلی پیش ببرند.
منابع اصلی چون اصول ای.جی و تئوری های deep learning و effortless رو دارند با ترتیب بندی شون در تاپیک موافقم، روی صحبت من بیشتر منابع فرعی هست که هر چند اشاره به فرعی بودن میشه اما کمک کننده هستند و نیاز به شناسایی شون هست.

پروفایل جدیدتون هم مبارک :rose:

3 پسندیده

بله
چشم، شاید این دوره ها رو جداگونه در تاپیک های مختلف معرفی کردم و لینکشون رو در همین تاپیکی که فرمودین گذاشتم.
البته خیلی دوست دارم این کار رو (معرفی دوره ها به صورت جداگانه) انجام بدم. اما زمان بهم اجازه نمیده متاسفانه، اگه دوستان کمک می کردن کار فوق العاده موندگاری میشد.

ممنونم :rose: حنا خانم عزیز @afarkhani زحمت کشیدن و به مناسبت تولدم این طراحی رو انجام دادن.

3 پسندیده

بله کار ارزشمندی خواهد شد و هم ادامه دادن ارزیابی تک تک دوره ها بر اساس نظر دوستان که هر دوره را مطالعه کردند و من متاسفانه نتونستم اون کار رو ادامه بدهم اگر شرایط بهتر بشه شاید آن کار رو ادامه بدهم که شناخت کاربران نسبت به منابع هم با تاپیک شناسایی منابع و هم ارزیابی بر اساس تجربه بیشتر می شد. امان از این بی وقتی، من هم دو مقاله بود دوست داشتم برای تالار آماده کنم اما فکر کنم 1400 آماده بشه با روندی که من دارم. و دقیقا بعضی کارها اگه گروهی انجام بشه نتیجه بخش خواهد بود.
و ممنون که به نظر بنده گوش دادید

3 پسندیده

افتخاره برای من که کارم رو زیر نظر دارید :rose:

3 پسندیده