آبراموویچ نبودم مگه؟ ![]()
![]()
ویسشو ۱ ماه پیش دانلود کردم باز. یکم پیشرفتم بیشتر بشه براش برنامه دارم ![]()
خیلی به مغزم فشار آوردم اسمشو یادم بیاد. تهشم اشتباه گفتم ![]()
این ویس رو به عنوان کامنت انگلیسی براتون ضبط کردم ![]()
پایینی هم ویس تقلید خدمت شما ![]()
![]()
Racked in your mind میگن گمونم ![]()
![]()
خداقوت
همون ویچش منظور رو رسوند ![]()
بسیار عالی.
![]()
هنوز موندم رو چه حسابی من اینجوری ضبط کردم.
![]()
Sure ![]()
بسیار عالی ![]()
![]()
خیلی خوب و مفید و کاربردی بود، ممنون ![]()
![]()
عالی ![]()
![]()
![]()
![]()
نسیم خانم @a.bayani ![]()
![]()
![]()
تو اول ویس شکسته نفسی کردید بانو ![]()
![]()
![]()
ممنون بابت توضیحاتی که بابت تمرین تلفظ با خودمون دادید. ![]()
![]()
این معضل بزرگ منه که تو انگلیسی، تک افتادم تو مکالمه. دور و اطرافم کسی نیست متاسفانه.
عالی بود ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
قربون شما خانوم دکتر لطف دارین ![]()
![]()
![]()
سلف اسپیک و خود فیدبکی خیلی میتونه موثر باشه. همچنین ضبط صداتون در قالب لتس تاک و شیر کردنش اینجا. ![]()
![]()
من از خدامه که صدام رو ضبط کنم ![]()
![]()
![]()
ولی این ارتودنسی اسیرم کرده @a.bayani ![]()
![]()
![]()
تلفظ فارسی ام رو هم بهم ریخته. تند صحبت می کنم، کلاً اشتباه می شه. قبلاً بهتر بودم. ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
فعلاً صدام همون بدرد صحبت کردن با خودم می خوره ![]()
![]()
منم گذروندم این دوران رو.
اتفاقا خیلی صحبت باید کنید تا فضای داخلی دهان بهش عادت کنه. و تلفظ روان تر شه.
چالش هفتگی بزارید برا خودتون.
و هر روز سعی کنید فقط 1 درصد از دیروز تون بهتر شید.
شما میتونیددد. هیچ چیزی نمیتونه سد موفقیت ما شه
اره دقیقا همین چند وقت پیش رفتم یه سر زدم قشنگ قیافم اینجوری بود ![]()
واسه همین میگم دیگه نمیرم ![]()
![]()
I’m NOT my past ![]()
![]()
![]()
ولی باعث شد پیشرفتمو یه کوچولو حس کنم ولی دیگه نمیرم ![]()
ارادتمندم ![]()
![]()
قیافتون اینجوری شد و فقط یکم پیشرفت رو حس کردید؟ ![]()
![]()
اره چون داشتم با خودم فک میکردم با چه انگیزه و اعتماد به نفسی چنین داستانی رو به اشتراک گذاشتم خیلی خنده دار بودم ![]()
![]()
دیگه خانوم هستید و شکسته نفس گر ![]()
کاریشم نمیشه کرد.
در کل شما خیلی خوبی محدثه خانوم ![]()
![]()
![]()
نه خدایی برای اون داستانا شکسته نفسی نیس واقعا داغونن ولی الان خودم میدونم بیشترین چیزی که پیشرفت کرده فک کنم تلفظم باشه ![]()
شما از همون ابتدا هم به بنده لطف داشتین هم همیشه بهم کمک کردین واقعا این سطح زبان رو مدیون راهنمایی های شما هستم مرسی از لطفی که دارین ![]()
![]()
تَقلید اَز اُستاد جانِ خَفَنِمون
@YoKambiz ![]()
فَقَط توو مَتن نِوِشتین threw وَلی مَن توو وُیسِتون شِنیدَم throw، حالا همون threw گُفتَم کِ توو مَتنه ![]()
اَگ اِشتِباهه Sorry ![]()
این یِ تیکَّرو هَم دوس دارَم :
✦We don’t need you to
give us fame and respect!
So get out of here…
✁✁✁✁
این اشتباه تلفظی من در گذشتست ![]()
احسنت بر تو نازنین خانوم
از این چالشا واسه من بزارن داغ میکنم طرفو. بچه ها خیلی مراعات کردن ![]()
چقدر خوب تقلید کردی نازی جون ![]()
![]()
![]()
دستت درد نکنه ![]()
![]()
کلی خندیدم ![]()
![]()
![]()
منم یه چند ماه دیگه حتماً ویس ![]()
![]()
می زارم.
دلیلش هم چند جا به دوستان گفتم. ![]()
![]()
![]()
نظرِ لطفته الهه خانومِ عزیز
![]()
![]()
مرسی ![]()
بَه بَه چقدررر عالی
![]()
خیلی منتظر شنیدن صداتون هستم مخصوصاً انگلیسی ![]()
![]()
بِتِرِکون خانوم دکتر ![]()
![]()
![]()
![]()
با رَسمِ شکل ![]()