چجوری باید سطح زبان خودمون رو بفهمیم؟

سلام من تازه این برنامه رو نصب کردم واقعا خیلی ممنونم خیلی خیلی برنامه خوبیه میخواستم بپرسم که چجو ی میتونیم سطحمونو توی زبان بفهمیم آیا تستی چیزی داره

11 پسندیده

سلام تست نداره شما باید متدی که برنامه پیش روی شما میزاره رو انجام بدید و بر حسب اون خودتونو بسنجید و اون متد همون تکنیک سایه هست یعنی روال یادگیری با این برنامه همینه.
داستان های بچگانه ساده ترین هستند. کتاب داستان های زیبوک متوسط هستند و داستان های واقعی سخت هستند
پیشنهاد میکنم مقاله های موجود در سایت رو مطالعه کنید تکنیک سایه رو هم تو سایت جست و جو کنید.

7 پسندیده

خیلی متشکرم ازتون :blue_heart::blue_heart::blue_heart:

4 پسندیده

برای تعیین سطح سه راه دارید
اول: در هنگام نصب اپلیکیشن زبانشناس یک آزمون تعیین سطح اولیه از شما گرفته میشه که اگر اون رو انجام دادید با تقریب خوبی میتونید به اون استناد کنید.

روش دوم: تعیین سطح از طریق سایت testyourvocab.com
در این روش اگر تعداد لغاتی که می دانید زیر 1000 بود یعنی سطح شما مبتدی، اگر بین 1000 تا 5000 بود یعنی سطح شما زیر متوسط تا متوسط و بالای 5000 یعنی نزدیک پیشرفته هستین
روش سوم: آزمون و خطا
در این روش یک منبع به عنوان مثال انگلیسی بدون تلاش رو درر اپلیکیشن زبانشناس انتخاب می‌کنید اگر بین 80 تا 90 درصد رو متوجه شدین یعنی همین دوره مناسبتونه اگر بالای 90 درصد متن رو متوجه میشین یعنی باید با سطح بالاتر شروع کنید و اگر زیر 80 درصد متوجه شدین یعنی باید با منبع سطح پایین تر شروع کنید

یا از طریق ویدئو زیر :

8 پسندیده

سوالات تعیین سطح زبان مبتدی (A1,A2)
تعیین سطح زبان مبتدی همانطور که از نامش مشخص است، رده تسلط بر سطح A1 و A2 را شامل می شود. بنابراین در درک بسیاری از لغات، اصطلاحات و جملاتی که جایی می خوانید ( مثلا کاتالوگ ها) یا از کسی می شنوید، توانایی دارید. اگر در آزمون تعیین سطح زبان رایگان یا غیر رایگان شرکت می کنید، می توانید به سوالات زیر پاسخ دهید. این سوالات و پاسخ ها جزء ابتدایی ترین مکالمات در زبان انگلیسی به شمار می روند. پس خودتان را برای پاسخ به این دست سوالات آماده کنید:

سوال: ?Where do you live

پاسخ: I live in Tehran

سوال: ?How old are you

پاسخ: I am 27 years old

سوال: ?What do you do

پاسخ: In fact, I’m a student

سوال: Why are you studying English

پاسخ: for immigration

همانطور که اشاره شد این پرسش و پاسخ ها در ابتدا به آسانی مثال های ارائه شده هستند، که کسی که بتواند به آنها پاسخ درست و مناسبی بدهد، توانایی خود را برای قرار گیری در سطح A1 نشان داده است. پاسخ به سوالات کمی دشوار تر در ادامه ی سوالات تعیین سطح زبان نیز شما را به A2 می رساند، و الی آخر. به عنوان مثال در این سطوح پایه شما می توانید آدرس مکان خاصی را بپرسید، یا اینکه برای کسی پیام تبریک ارسال کنید.

سطح زبانی A1
در مقیاس تعیین سطح اروپایی این سطح را با نام A1 می شناسند. سطح Beginner اولین سطح کفایت زبانی است و به این معنا است که زبان آموز تازه شروع به یادگیری زبان کرده است. در سطح مبتدی شخص اطلاعاتی در مورد زبان انگلیسی دارد. اگر زبان آموز متوجه صحبت های گوینده ای که شمرده و آرام صحبت می شود می تواند از ساده ترین و پرکاربرد ترین اصطلاحات انگلیسی برای بیان تفکراتش استفاده نماید. اگر در این سطح باشید می توانید اسم و فامیل را به زبان انگلیسی بگویید و خود را به زبان ساده معرفی کنید، جملات ساده ای نوشته، فرم های انگلیسی را پرکرده و جملات ساده را ترجمه کنید. میزان دامنه لغات در این سطح ۱۲۰۰ کلمه است.

سطح زبانی A2
این سطح در مقیاس اروپایی A2 است که با نام Waystage هم شناخته می شود. در این سطح زبانی، زبان آموز می تواند گفتگوی معقولی را با اعتماد به نفس انجام دهد. دامنه لغات در این سطح ۱۵۰۰ است. شما در این سطح اطلاعات اصلی در مورد گرامر انگلیسی داشته و می توانید پاراگراف های ساده را خوانده و معنای کلی آن را متوجه شوید.

علاوه بر توانایی نوشتن، در این سطح می توانید نامه های رسمی و غیر رسمی، ایمیل ها، کارت های دعوت را به درستی نوشته و در مورد خود، مکان ها، وقایع، افراد و احساستان نسبت به افراد چند پاراگراف مطلب بنویسید.

4 پسندیده

از کجا بفهمم تو کدوم سطحم ، خود برنامه میرنه؟

5 پسندیده

سلام عذر میخام من ازمونو ک ادرس سایتشو لطف کردین گذاشتین دادم برام نوشته بود

Your total vocabulary size is estimanted to : 16,200 words
یعنی من ۱۶هزارتا لغت تقریبی بلدم؟چرا توی اپلیکیشن زبانشناسان هنوز ب این نرسیدم.

2 پسندیده

سلام فائزه جان باید لغاتی که یاد داشتین رو علامت میزدین اگه همینکار رو انجام دادین بله درسته یعنی ۱۶۲۰۰ لغت یاد دارین و اینکه شاید چون هنوز دوره های زیادی رو در برنامه مطالعه نکردین به این سطح نرسیدین مسلما هرچه دوره بیشتری مطالعه کنین و لغات بیشتری رو سفید کنین (میدانم) بزنین به دایره لغتی که گفتین نزدیک تر میشین

3 پسندیده

بله ممنونم …داخل برنامه سطح ۳هستم فعلا نمیدونم خوبه یا نه😅 چنتا سطح بعد این هست!

2 پسندیده

خواهش میکنم ۶ تا سطح داریم فائزه جان

3 پسندیده