سلام یه سوال داشتم کتاب خیلی سخت
چون من ترجمه شده اش خواندم . متن داره
سلام مهناز خانم. کتاب متن داره، برام سخت نبود بین 93 تا 95 درصد لغات هر فصل و میدونستم. گرچه خوندن ترجمه کتاب هم خالی از لطف نیست، متن اصلی هم جای خودش و داره. کتاب انگیزشی خوبیه.
اره ۶ ماه پیش خواندمش خیلی قشنگ بود .
در میان حصارهای بلند و خوندم
جالب بود ولی خیلی کِش دادن از اول پیش بینی میکنی چی میشه. وای چیزی که حرص من و درمیاره
اینه که مدام تو کتاب مینويسن اون گفت این گفت! خیلی ضدحاله
خیلی طولانیه کتابش که روزی یک فصل میخونید یا چون دلتون نمیاد تموم بشه یعنی اینقدر قشنگه؟ راجع به چیه کتابش؟ روانشناسی؟ تو بخش رمانهای اصلی؟
وای چقدر سوال پرسیدم ![]()
سلام داستان جهان های متفاوت از سری داستان های خیلی ساده رو خوندم،راجع به دختری که ناشنواس،داستان زیبایی بود
اگر با من هستید شما آره خودم دوست دارم روزی یک فصل بخونم چون برای فردا فکر می کنم بقیه داستان چی میشه
من برام خیلی مهمه از قصه لذت ببرم
آخه تو زبانشناس خیلی تعریف این کتاب و شنیدم ولی میترسم سخت باشه سراغش نرفتم هنوز. هنوز رمان اصلی برام ترسناکه شروع کردنش.
ملاک کتاب انتخاب کردن باید یه جوری باشه که حدودا ۸۰ درصد لغاتش رو بلد باشین، وگرنه لغات جدید زیاد انگیزه تون رو میگیره
مرسی
سعی میکنم بهش عمل کنم
آخه دوست دارم سریع تر برسونم خودمو به جایی که رمان اصلی و راحت بخونم ![]()
داستانش قشنگه ترسناک نیست بیشتر با نمک و تخیلی اون داستان که من می خونم
چه کتابی؟
اسم کتاب و بگید لطفا
دوست عزیز تو این کتاب یکی از شخصیتهای داستان طبق قانون و قواعد زبان که هممون میدونیم صحبت نمیکنه و این ممکنه شمارو گیج کنه و به دردسر بندازه ضمن اینکه یسری کلمات داره که معنای خاصی ندارن و صرفا بخاطر فضای داستان و اون شخصیت تعریف شده .
راستی اگر کلمه BFG رو سرچ کنید تحلیل دقیقتر بچهارو پیدا میکنید
جزیره افسونگر. از کتابهای خیلی ساده











