ارزیابی دوره عبارات رایج انگلیسی

ارزیابی دوره عبارات رایج انگلیسی
none 4.780575539568345 139

برای دسترسی به ترجمه دوره‌ها نیاز به اشتراک هست و تشخیص دوره‌های ترجمه شده با علامت (فا) در توضیحات دوره مشخص شده.

اگه این ترجمه‌ها براتون نشون داده نمیشه کافیه که وقتی وارد درسی میشین، با استفاده از گزینه‌ی ترجمه در نوار بالای درس (آیکن دومی از راست) ترجمه‌ها رو فعال‌ کنین.

دوست گرامی برای تغییر سرعت تو درس‌ها کافیه که نوار ابزار پلیر رو که تو قسمت پایین درس‌ها قرار گرفته رو به سمت بالا بکشین. پس از انجام این کار در سمت راست آیکون “1x” ظاهر میشه که شما می‌تونین با کلیک بر روی اون، سرعت درس رو به راحتی تغییر بدین.

دوست گرامی بخش بزرگی از دوره‌های اپلیکیشن زبانشناس مثل داستان‌های کودکانه و مصور، دوره‌های انگلیسی بدون تلاش و … به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار‌گرفته که می‌تونین‌ از اونا استفاده کنین.

امکانات اپلیکیشن هم مثل هایلایت لغات، جعبه لایتنر تعاملی، دیکشنری‌ها، آمار پیشرفت تحصیلی و… در ابتدا قابل دسترسی هستند تا بتونید این امکانات رو به صورت رایگان تست کنید.

اما پس از مدت کوتاهی این امکانات غیر فعال میشن و برای فعالسازی مجددشو نیاز به خرید اشتراک دارین.

هزینه‌ی اشتراکی که شما پرداخت می‌کنید، صرفا جهت بهبود خدمات تیم زبانشناس و توسعه‌ی آموزش زبان انگلیسی در بستر اپلیکیشن خرج میشه :rose:

دوست خوبم در مورد منبع مناسب سطح خودتون راهنمایی شدین؟

ممنون میشم پیشنهادتون رو در این لینک مطرح کنین تا همکاران برای آپدیت‌های آینده نظرتون رو بررسی کنن و در صورت امکان به اپلیکیشن اضافه بشه

دوست خوبم پیشنهاد میکنم لینک زیر رو مطالعه کنید

سلام و خسته نباشید به تیم اپلیکیشن زبان شناس

کمبودی که واقعا احساس میشه نبود دورس گرامره
اگر دروس گرامر از سطح مبتدی تا متوسط و پیشرفته به همراه متن و با تدریس به زبان فارسی باشه عالی میشه
و همچنین یک پلنر هوشمند برای پیشرفت به صورت گام به گام .

با تشکر
منتظر آپدیت های جذاب هستیم
موفق باشید.

دوست خوبم درسته که وقتی انگلیسی صحبت می‌کنیم، گرامر جملاتی که به کار می‌بریم بایستی صحیح باشه اما شده تا به حال موقع فارسی صحبت‌ کردن به قوائد فکر کنی؟ :thinking:

مطمئنا نه! مکالمه زبان انگلیسی باید دقیقا به همین شکل باشه. شما بایستی گرامر رو مثل زبان مادری‌تون به صورت طبیعی و ناخودآگاه یاد بگیرین که وقتی انگلیسی صحبت می‌کنین، بتونین بدون فکر کردن، گرامر صحیح رو به کار ببرین.

:question:حالا راه حل یادگیری طبیعی و ناخودآگاه گرامر چیه؟

اولا وقتی در معرض زبان انگلیسی باشیم، مطالب مختلف رو بخونیم، و تکنیک سایه رو روی مطالب صوتی پیاده‌سازی کنیم، خودبه‌خود الگوهای مختلف زبانی و گرامری، در ذهن ما حک میشه و ذهن ما چاره‌ای نداره جز اینکه اون الگوها رو رفته‌رفته یاد بگیره.

علاوه بر گوش دادن، شما باید از تکنیک جواب دادن به سوالات کوتاه انگلیسی استفاده کنین.
این تکنیک به این صورت هست که داستان کوتاهی برای شما بیان میشه. پس از این‌که داستان رو چند بار خوندین و متوجهش شدین، تعداد زیادی سوال ساده از شما در رابطه با داستان پرسیده میشه که بایستی به سرعت جواب بدین. این سوالات به صورت های مختلف پرسیده میشه. مثلا یک سوال ممکنه هم به صورت گذشته و هم به صورت آینده پرسیده بشه. از اونجایی که شما داستان رو بخوبی یاد گرفتین، جواب دادن به این سوالات براتون بسیار راحته و این کار باعث میشه گرامر به صورت طبیعی و ناخودآگاه در ذهن شما ثبت بشه.

تعدادی از دوره‌های تخصصی اپلیکیشن زبانشناس، دقیقا مختص همین مورد تهیه شدند.

به‌ عنوان‌ مثال:

:red_circle:دوره انگلیسی قدرت و انگلیسی مهارت

این‌دوره‌ها شامل درس‌نامه‌های زیر هستند که می‌تونه برای یادگیری ناخودآگاه گرامر بسیار مفید باشن :point_down:t2::point_down:t2:

درس‌نامه‌ی داستان کوتاه:
شامل سؤال و جواب‌های بسیار زیادی از یک داستان که با جواب دادن به اون سؤالات، گرامر رو به مرور زمان یاد میگیرین.

درس‌نامه‌ی دیدگاه (point of view):
از طریق بازگویی داستان در زمان‌های مختلف، تفاوت گرامر زمان‌های مختلف رو یاد میگیرین.

:red_circle:پکیج داستان‌های واقعی و مگا داستان‌ها

این‌دوره‌ها شامل درس‌نامه‌‌ی زیر هستند که می‌تونه برای یادگیری ناخودآگاه گرامر بسیار مفید باشن :point_down:t2::point_down:t2:

درس‌نامه‌های گرامر: توی این درس‌نامه‌ها، داستان اصلی هر درس به زمان دلخواهی تغییر داده میشه (مثلاً آینده) و در اون زمان، داستان بازگویی میشه و سؤالاتی پرسیده میشه که بایستی جواب بدین.

امیدوارم که این پیام براتون مفید واقع شده باشه اما باز هم اگه سوالی داشتین من همیشه در کنارتون هستم و با کمال میل کمک‌تون می‌کنم :rose::rose::relaxed:

عالیه واقعا

تست تست

6gkgihkh

این درس میانبری( از بین لغات و گرامر) واسه اموزش مکالمه ست

خوبه

عالیه

تا الان عالی

nice , i love it

Intersting i suggest you

awesome i suggest you

awesome, i suggest you

برنامه خوب بوون ترجمعه بدرد نمی خوره