![]()
![]()
![]()
بیا گوشی عوضی
1 پسندیده
چاکرم داداش. خیلی گلی ![]()
![]()
مرسی. شما لطف دارید ![]()
![]()
![]()
آره من همشو سایه می کنم ![]()
![]()
نه بابا میکروفون ندارم مجبورم واسه اینکه صدامو خوب ضبط کنم و صداهای اطراف نیاد کلا هندزفری میزارم. البته این یکی هندزفری نیازی نبود تو گوشم کنم چون میکروفونش رو اون گردنیشه ولی نمیدونم باز چرا کردم تو گوشم ![]()
![]()
2 پسندیده
آهااا پس شما هم مث ما معتاد هندزفری شدین خبررر ندارین ![]()
2 پسندیده