مهارت ریدینگ و رایتینگ

سلام، روزتون بخیر.
من هدف یادگیری زبان انگلیسی رو به چند هدف با توجه به مهارت‌ها تقسیم کردم. در حال حاضر می‌خوام تمرکزم رو، روی دو مهارت ریدینگ و رایتینگ بذارم. در سطح مبتدی‌ام. اما می‌خوام این دو مهارت رو به‌قدری رشد بدم که بتونم مقالات علمی بخونم و بنویسم. از چه منابعی استفاده کنم و به چه روشی؟ من کلاس زبان هم شرکت کردم اما واقعا به‌شدت کسل‌کنندس و نتونستم تحمل کنم. ممنون میشم تو این زمینه من رو راهنمایی کنید.

سلام دوست خوبم برای شروع یادگیری کار با اپلیکیشن زبانشناس و همینطور انتخاب منابع پیشنهاد میکنم ویدئو و مقاله ای که در لینک زیر تهیه کردیم با دقت ببینید. در این لینک تمام توضیحات لازم گفته شده اگر باز هم سوالی بود در خدمتتون هستیم🌹

ممنونم. اما دوره‌هایی که اینجا ذکر شده بیشتر مربوط به مهارت شنیداری و مکالمه‌اس. من دوره‌های رو می‌خوام که بیشتر رو دو مهارتی که عنوان کردم تمرکز دارن.

این دوره ها هم روی ریدینگ و رایتینگ هم تاثیر داره.
شما سطحتون مبتدیه باید اول منبع اصلی سطح خودتون رو انتخاب کنید که در لینک بالا هم هست.
ریدینگ باید بیشتر متن بخونید تا این مهارت رو تقویت کنید ولی از سطح مبتدی باید کمی فاصله بگیرید به سطح فرامبتدی و نزدیک به متوسط برسید تا گسترده خوانی رو شروع کنید.

آهسته و پیوسته روی یه منبع اصلی کار کنید تا به هدفتون برسید.
همه ما می‌خوایم یه شبه به موفقیت برسیم ولی نمیشه،، باید یه مسیری طی کنیم و از ورژن دیروزمون بهتر و روبه رشد باشیم. :relaxed: