چقدر روی هر درس بمونم؟

سلام وقتتون بخیر
برای دوره عبارت های رایج در تاپیک زیر کامل توضیح داده شده اگر این راهنما رو مطالعه نکردید لینک رو براتون می‌فرستم
درکل پیشنهاد ما اینه که برای هر درس تا یه هفته وقت گذاشته بشه و حداقل روزی سه بار تکرار داشته باشید تکرار هم بستگی به توانایی و شرایط شما داره که با سه بار تکرار میتونید یادبگیرید یا با ده بار تکرار.
مهم کیفیت یادگیری هستش دوست خوبم پس حتما تکرار و تمرین هم داشته باشید :pray::blue_heart:

3 پسندیده