اولا ظاهر برنامه و منو خیلی بده و درهم ریخته است دوما لهجه بریتیش پ آمریکایی با هم قاطی که تو آموزش تاثیر خیلی بدی داره واقعا پولم دور ریختم

ناراحت شدیم

5 پسندیده

:joy::joy::joy:

3 پسندیده

گادددد :joy:

3 پسندیده

سلام . لهجه امریکن و بریتیش قاطی نیست توی توضیحات هر درس نوشته که لهجش امریکنه یا بریتیش . شما طبق نیار خودتون میتونید انتخاب کنید کدوم درس رو گوش کنید و کدومو گوش نکنید .
خیلیا ترجیحشون لهجه بریتیشه و خیلیا امریکن . اتفاقا سازنده های این اپ ، با تهیه کردن منابع مختلف با لهجه های مختلف ، تونستن خیلیا رو راضی کنن.

12 پسندیده

اولا که تعصب نداشته باشیم رو هیچی:grin:
ثانیا تازه‌واردن ایشون؛ هنوز متوجه فواید این اپلیکیشن نشده‌ن
باید سعی کنین متوجهشون کنین که دارن زود قضاوت می‌کنن؛ عوض اینکه بیشتر فراریشون بدین

12 پسندیده

@saeed118076

من روز اولی که عضو شده بودم، با همون اولین منبعی که اون بالا دیدم شروع به مطالعه کردم و وقتی دیدم لهجه‌ش بریتیشه خیلی ضدحال خوردم. دیدم یه نفر تاپیک زده در مورد اون درسه که ای کاش لهجه‌ش امریکن بود و پشتیبان سایت جواب داده بودن برین فصل پنجم این منبع، اون فصل امریکنه.
سوال من این بود که این کار لطمه‌ای به روند مطالعه‌مون نمی‌زنه؟
تصورم این بود باید از یه گوشه شروع کنم به مطالعه:sweat_smile: بعدا فهمیدم چنین کاری نه تنها درست که حتی ممکن نیست. اینجا بچه‌ها معمولا می‌رن سراغ دوره‌های انگلیسی بدون تلاش. از دروس پایه شروع می‌کنن معمولا ولی دورۀ “قدرت” پرطرفدارترین دوره‌س. حتی پیشنهاد میدن دورۀ پایه رو لازم نیست تا انتها برین بعد چند فصل، برین سراغ قدرت (که دقیقا نمی‌دونم چندتا گفته بودن چون خودم قصد دارم کامل این دوره رو پیش ببرم) البته لهجه‌ش امریکنه من نمی‌دونم لهجۀ مدنظر شما چیه.
به این تاپیک یه نگاهی بندازین؛ یه کلیاتی دستتون میاد. به مرور می‌تونین مقاله‌های دیگه رو دنبال کنین (از منوی اون بالا می‌تونین بخش مقالات رو انتخاب کنین، ابزار سرچ هم که هست) و علاوه بر این هر سوالی داشتین تاپیک بزنین تا بچه‌ها یا پشتیبان‌ها کمکتون کنن.
چگونه یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنم؟ راهنمای کامل + ویدئو - تالار زبانشناس (zabanshenas.com)

9 پسندیده

اولا که فقط ناراحت شدیم
دوما هم کمک نخواسته تا کمک کنیم
سوما هم این اولین باری نیست کسی خوشش نیومده و تلاش‌هام فایده‌ای نداشتن
چهارما تعصب چی یا بنی هاشم

4 پسندیده

در صفحه اصلی برنامه یه آیکنی هست بنام «کاوش» زحمت بکشید روش کلیک کنید.
سپس سراغ دسته بندی بریتیش یا امریکن برید منابع ها دسته بندی شده ان میتونید انتخاب کنید.

5 پسندیده

من تقریبا قدیمی شدم دیگه تو زبانشناس، متوجه همه فوایدش هم شدم و هستم. ولی کلا بنظرم ی کم در مورد زبانشناس و خوبیهاش اغراق شده. دهکده زبان هم با زبانشناس برابری میکنه بعضی جاها حتی بهتره. البته بعضی جاها هم زبانشناس بهتره.

اما ب شدت با نظر ایشون موافقم ولی در مورد لایتنرش. چهار ماه پیش درسا عوض شده همه چی بهم ریخته. پشتیبانها هم ک فقط میگن اوکی و دعوت ب داشتن صبر ایوب میکنن. لایتنرش افتصاحه، افتضاح. افتضاحتر از اون تلاش در جهت رفع مشکلات اپ هست.

1 پسندیده

شباهت دهکده و زبانشناس 50 درصدم نیست

زبانشناس منابع داره

دهکده کتاب و بخش گرامر داره و یه لایتنر با استانداردهای قدیمی

چی دهکده از زبانشناس بهتره میشه بدونم؟
شاید من متوجه نشدم
@donyaz

1 پسندیده

دیروز یه سایتی رو دوستی پیشنهاد داد تا به عنوان منبع بخونیم . من بهش گفتم سایت سختمه ولی واقعا درس های مفیدی داخلش بود .

بعد گفتم چک کنم شاید همین ها داخل زبانشناس هم باشه تا با دوستم بخونم و نتیجه شد این دوره ها .

بعد به دوستم گفتم بیاد زبانشناس و با همین دوره هاش شروع کنیم. حالا اونجا که سطح نخورده بود ولی اینجا سطح خوردهدحداقل.

1 پسندیده

ولی من جفتشون رو بسته به نیازم استفاده می کنم و از جفتشون راضی ام. به نظرم زبانشناس حجم بیشتری می گیره چون برنامه اش تصویریه و دهکده ی متنه و صوت .
مثلا من تکتیس و اکسفورد رو با دهکده می خونم چون پشت سر همه ولی ای جی هوگ رو با این که دهکده داره با این اپ چون متنش واضح تره و متن و صوت با هم پیش می ره .
لایتنر دهکده رو دوست دارم چون حذف کلماتش خیلی راحته ولی لایتنر اینجا رو بیشتر دوست دارم چون مثال های صوتی تصویری دیکشنری زیادی داره. ( دهکده هم مثال داره منتهی فقط متنی )

کلا به این نتیجه رسیدم که اگه با توجه به سطحمون منبع انتخاب کنیم و تا ته بریم و مثل خودم از این شاخه به اون شاخه نپریم یه امیدی بهمون می شه کرد.

2 پسندیده

من تو یه سایتی (نمی خوام نام ببرم) در گذشته یه مدت فعالیت داشتم و دوره های مورد نیازم رو اونجا خریداری می کردم. اینم بگم که این سایت، سایتی برای آموزش زبان انگلیسی نیست و شاید مقایسه ش با اپ زبانشناس چندان مقایسه ی درستی نباشه. با این وجود، من این مقایسه رو انجام میدم و فقط روی بخشی تمرکز می کنم که سوای از محتوای آموزشی به همدیگه مربوط اند. برای مثال، یکی از مواردی که من در مورد این سایت خیلی دوست دارم اون حس اعتمادی که به مخاطب شون نشون میدن. مثلاً این سایت برای همه ی دوره های پولی که داره، یک گزینه به اسم «گارانتی بازگشت وجه» داره. به این صورت، که اگر فردی دوره ای رو تهیه کرد و به هر دلیلی ازش رضایت نداشت بتونه تمام وجه پرداختیش رو بی چون و چرا دریافت بکنه. این درحالی که من هیچوقت ندیدم مسئولین زبانشناس چیزی در این باره بگن. اگر تا این اندازه به محصول خودشون اعتماد دارن، بهتر نیست همچین گزینه ای رو هم برای کاربران ناراضیشون اعمال بکنن؟ مگه غیر از اینه که هرکسی شیوه ی خاص خودش رو برای یادگیری زبان داره و به همین خاطر این روشی که زبانشناس ازش دم میزنه ممکنه برای همه جواب نباشه؟
@aFsaneh_boroumand
@hnaseri

@saeed118076

می تونم بپرسم از کدوم قسمت از برنامه خوشتون نیومده؟ اون طور که من متوجه شدم دوره ای که شما انتخاب کردین، لهجه ش امریکنِ. آیا به جز این دوره، دوره های دیگه ای رو هم همزمان دارین می گذرونین؟ به این خاطر می پرسم که گفتین لهجه ها قاطین. به هرحال، هنگام انتخاب دوره ها، بهتره به توضیحات مربوطه شون توجه کنین که بتونین دوره ی مناسب خودتون رو پیدا بکنین. برای مثال، اگر تمرکز تون روی لهجه ی بریتیشِ، به این قسمتی که براتون تو کادر مشخص کردم باید توجه کنین و دوره هایی رو انتخاب کنین که لهجه ی بریتیش دارن.

کار درستیه
خودمم خیلی وقته دهکده رو دارم
حتی قبل اینکه با زبانشناس آشنا بشم و بیشتر واسه سرگرمی ازش استفاده می‌کنم نه منبع همیشگیم

بله بله.
هرچند زبان طوریه که اگه بپریم هم بازم تاثیر داره
مغز عجیبه

1 پسندیده

چرا عکسا لود نمیشن؟…

1 پسندیده

سلام
ظاهر برنامه که خوبه
لحجه ها هم خوبه

در مورد لایتنر باید یه اعترافی بکنم.
من تا یک هفته پیش ضعیف ترین بخش اپلیکیشن زبانشناس رو قسمت لایتنر اون میدانستم . چون نسبت به تنظیمات اپ های دیگه لایتنر، به نظرم خیلی ضعیف تر بود در دوره کلمات.
و خودم یک لایتنر مجزا همیشه استفاده میکردم. تا وقتی که تعداد لغت هام خیلی زیاد شد.
و هیچ جوری نمیتونستم لغات رو فرا بگیرم و چیزهایی که خونده بودم هم داشت یادم میرفت .
اتفاقی قسمت مثال در لایتنر زبانشناس رو دیدم!
فرقش با اپلیکیشن های دیگه چیه ؟
در اپ های دیگه تا جایی که من دیدم، یا باید خودم مثال وارد میکردم تا بتوانم کلمه را در قالب جمله یاد بگیرم و یا باید نمونه خود اپلیکیشن را استفاده میکردم .

ولی در اپلیکیشن زبان شناس شما متنی را میخوانید و کلمه مورد نظر را انتخاب میکنید همان جمله را در لایتنر ثبت میکند.
و همین کمک میکند تا چون جمله قبلا در ذهن من آشناست در مرور کلمات خیلی بهتر کلمات را به خاطر بسپارم.
همین باعث شد من کلا یک هفته است فقط سوییچ کردم رو لایتنر زبانشناس و بی نهایت ازش راضی هستم .
چون همین یک مزیت مشکل بالا رفتن تعداد کلمات مرور نشده را کاهش داد . چرا که سرعت یادگیریم‌رو چند برابر کرد.

البته اینم بگم که:
شیوه ای که برای یک‌نفر کارایی دارد ممکن است برای دیگری نداشته باشد:grin:

3 پسندیده

برای منم لود نمیشه عکس هایی که دوستمون گذاشتن

1 پسندیده

زبانشناس هم منبع گرامر و لغت داره، ولی اغلب کسایی ک ازش استفاده میکنن نمیرن سراغش، دهکده زبان هم کلی داستان و پادکست داره.

لایتنرش ی کم قدیمی تر هست اما حداقل تو همون ورژن قدیمش درست کار میکنه. لایتنر زبانشناس اصلا درست کار نمیکنه.

یکی از بخشایی ک من از دهکده زبان خیلی دوست دارم اخبارش هست ک مدام ب روز میشه. انگار آدم داره اخبار روز میبینه.

برخی از دوره های زبانشناس مملو از اشتباهات تایپی هست و عدم هماهنگی صوت و متن هست. حتی زحمت یکبار گوش کردن منابع رو نکشیدن ک بخشی از این مشکلات حل بشه.چیزی که حداقل من تا الان توی دهکده ندیدم.

بنظرم تنها ایراد دهکده اینه ک متن هماهنگ با صدا بولد نمیشه، این ی کم دنبال کردن متن رو سخت میکنه. برای اونایی ک لیسنینگ قوی دارن این ایراد حساب نمیشه.

با توجه به اشتراک دائمش فوق العاده منبع و امکانات داره.
احتمالا با دقت منابعش رو بررسی نکردین. هرچند هرکس با اپی ک راحتتر ارتباط برقرار میکنه کار میکنه. من ترجیحم استفاده از هردو هست ولی لایتنر زبانشناس خیلی عصبیم کرده. چهار ماه پیش قول دادن دو هفته ای حل بشه یک سری مشکلاتش ولی هنوز حل نشده.

3 پسندیده