سطح 2 زده برام میخوام مبتدی باشم


این تاپیک مربوط به درس «احوال‌پرسی» در اپلیکیشن «زبانشناس» است. دوره «عبارات رایج انگلیسی »

1 پسندیده

سلام

سطح A1 یعنی پایه ای ترین سطح زبان. شما تو این سطح ممکنه پایه ای ترین لغات روزمره رو بلد باشید.

سطح A2 یعنی شما درک زبانیتون مقداری بالا تر رفته و میتونید اطلاعات شخصی، خرید کردن و لغات پایه ای عمومی رو متوجه بشید و ازشون گاهاً استفاده کنید.

سطح B1 یعنی شما به تسلط پایه ی زبان رسیدید و مهارت انگلیسی کاربردی روزمره رو در اختیار دارید. این یعنی شما می تونید تو موقعیت های عمومی و مرسوم انگلیسی رو خوب متوجه بشید. این سطح میشه گفت تقریباً برای اشخاصی که قصد مسافرت دارند خوب باشه

سطح B2 یعنی سطح سلیس در زبان انگلیسی. یعنی شما اگه به کشور انگلیسی زبان برید می تونید اونجا شاغل بشید یا تحصیل کنید. شما همچنان به تسلط زبان نرسیدید یعنی ممکنه گاهاً اشتباهاتی داشته باشید اما در مکالمه سلیس هستید و در درک زبان مشکلی ندارید.

سطح C1 یعنی شما کاملاً ناخودآگاه می تونید از زبان استفاده کنید و سلاست بسیار بالایی دارید. دایره لغات شما بالا رفته و می تونید از اصطلاحات و واژگان پیشرفته در زبان مربوطه در موقعیت های عمومی و حتی آکادمیک و حرفه ای استفاده کنید.

و اما C2 به سطح شبه بومی معروفه. یعنی شما شبیه به بومی زبان ها عمل می کنید. در استفاده از زبان مشکلی ندارید و می تونید به راحتی بخونید، بشنوید و بنویسید و مکالمه کنید. انعطاف شما در زبان مربوطه بالاست و می تونید در هر موقعیتی ارتباط برقرار کنید.

برای شما اگر ۲ زده همون سطح A2 منظورشه که مبتدی میشه

این لینک رو ببینید

2 پسندیده

سلام دوست خوبم اگر منظورتون اینه که منابع سطح مبتدی میخواین شروع کنید میتونید اینکارو انجام بدید کافیه از قسمت کاوش «مبتدی» رو سرچ کنید و منبع رو انتخاب کنید.

اگر برای انتخاب منبع سردرگم هستین این لینک زیر کمکتون می‌کنه.

1 پسندیده