لول زبان آموزان

سلام دوستان، بنده برا بار اول که نرم افزارو نصب کردم همونجا تعیین سطح کردم ولی الان فراموش کردم. فقط تو صفحه اصلی نرم افزار زده سطح ۲ که اونم بسته به کلماتیه که روز به روز به دامنه لغاتم اضافه میشه.
ولی میخوام بدونم از لحاظ B1 یا B2 و …، تو چه لولیم

سلام وقت بخیر وقتی تعیین سطح شدین یه سری منابع براتون پیشنهاد میشه که در صفحه اصلی برنامه اضافه میشه. میدونین چه منابعی بودن؟

سلام، خودم یه چندتا دوره اضافه کردم قبلیا رفتن ولی انگلیسی قدرت رو ۱۰۰ درصد میدونم بود.
پادکست ESL، انگلیسی در یک دقیقه و گرامرشو هم فک کنم بوده چون اون آخرایه و من یادم نمیاد اضافه کرده باشم.
سطحم هم میدونم تقریبا که متوسط رو به بالایه ولی از لحاظ B1 و اینا نمیدونم.

برای تعیین سطح مجدد میتونید از روش های زیر انجام بدید

1 پسندیده

سلام.
با روش دوم رفتم نتیجش شد این:

با روش چهارم که از طریق سریال بود هم، ۲۲ تا از ۲۵ سوالو جواب دادم. ولی این خیلی به نظرم تعیین کننده نیست، چون هم آفیس رو دیدم، هم بیگ بنگ تئوری که الان برا بار دوم دارم میبینم، فرندز هم ۷ بار فقط پشت سر هم دیدم، هنوز تو یوتیوبم کلیپاشو میدم با پشت صحنه ها و همش. هری پاترم دیده بودم.
جدا از همه این موارد، این جور تستا سطح اسپیکینگ یا رایتینگتو نمیتونن تشخیص بدن، فقط دامنه لغات و یکم گرامر
ولی بازم تا حدودی تعیین کننده هستن.

سلام مجدد
با توجه به اینکه شما فیلم ها و سریال های انگلیسی مثل آفیس، بیگ بنگ تئوری و فرندز رو بارها و بارها دیدید و همچنین هری پاتر رو خوندید، میشه گفت که سطح لغت شما در حد متوسط به بالا (intermediate to upper-intermediate) هستش.

درسته که این تست ها نمیتونه سطح اسپیکینگ یا رایتینگ شما رو به طور دقیق اندازه گیری کنه. و بیشتر بر روی دامنه لغت و گرامر تمرکز داره و مهارت های گفتاری و نوشتاریتون رو به طور کامل ارزیابی نمیکنه.

برای اینکه سطح واقعی زبان انگلیسی خودتون رو دقیق تر بفهمید، میتونید از روش های دیگه ای مثل شرکت در آزمون های معتبر مثل آیلتس یا تافل استفاده کنید.
و یا حتی میتونید در ماک ایتلس شرکت کنید.

و یا میتونید با یک معلم یا استاد زبان انگلیسی صحبت کنید و از اونها بخواید که سطح شما رو در هر چهار مهارت زبانی (خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن) ارزیابی کنن.

1 پسندیده

ممنون
ماک آیلتس چیه؟

خواهش میکنم
در مورد ماک آیلتس رو میتونید لینک زیر رو مطالعه کنید

1 پسندیده