میشه زبان یاد گرفت بدون هزینه بودجشو ندارم
میخوام یاد بگیرم راهنمایی می کنید؟
ی پارتنرم میخوام سطحش بالا باشه بعنوان استاد کمکم کنه اگه امکانش هست
2 پسندیده
با همین نرم افزار ادامه بده مطمین باش به هر سطحی از یادگیری بخوای میرسی
2 پسندیده
سلام دوست عزیز
ضمن خوشامدگویی، قطعا یادگیری با اپ زبانشناس یک سوم هزینهی کلاسهای آموزشگاهی بیرون رو نداره. ولی در کل میتونید از منابع رایگانی که داخل اپ قرار داده شده استفاده کنید.
و یه نکته اینکه لطفاً قبل از تاپیک زدن در آینده لینک زیر رو مطالعه کنید و نکاتش رو رعایت کنید.
نحوهی ایجاد یک تاپیک مناسب در تالار زبانشناس
سلام عرض میکنم خدمت دوستان عزیز زبانشناسی.
به دلیل اینکه مخاطبان زیادی بودن که در مورد علت تغییر تاپیکشون سوال کرده بودن و براساس اینکه موارد ادیت شده خیلی زیاد بودن، به عنوان عضو کوچیکی از زبانشناس لازم دیدم نکاتی رو برای ایجاد تاپیکهای مناسب در تالار عنوان کنم تا تاپیکهایی که توسط شما دوستان گرامی ایجاد میشه کمترین میزان ادیت رو داشته باشه.
لطفاً قبل از ایجاد تاپیک به موارد زیر دقت کنید.
1. انتخاب موضوع مناسب
قبل از ایجاد تاپیک، مطمئن بشید…
و همین طور برای شروع یادگیری زبان انگلیسی میتونید نکاتی که داخل لینک زیر گفته شده رو به کار ببرید.
در این مقاله برای سطوح مبتدی، متوسط و پیشرفته، برنامهی مناسب برای شروع یادگیری زبان انگلیسی قرار داده شده است که با آن بتوانید از همین امروز شروع کنید.
سلام به همه دوستان.
من روزانه بالای 20، 30 پیغام در پلتفورمهای مختلف دریافت میکنم و به شخصه تازگیا نمیتونم بهشون پاسخ بدم.
از اونجایی که نمیخوام شرمنده کسی بشم، تصمیم گرفتم این مقاله رو بنویسم و یه مسیر یادگیری برای شما رسم کنم. شما میتونید با استفاده از این مسیر یادگیری، به پاسخ مرسوم ترین سوال یعنی «چطور یادگیری زبان رو شروع کنم»…
1 پسندیده