سلام دوست عزیز
ضمن خوشامدگویی، قطعا یادگیری با اپ زبانشناس یک سوم هزینهی کلاسهای آموزشگاهی بیرون رو نداره. ولی در کل میتونید از منابع رایگانی که داخل اپ قرار داده شده استفاده کنید.
و یه نکته اینکه لطفاً قبل از تاپیک زدن در آینده لینک زیر رو مطالعه کنید و نکاتش رو رعایت کنید.
و همین طور برای شروع یادگیری زبان انگلیسی میتونید نکاتی که داخل لینک زیر گفته شده رو به کار ببرید.