سلام دوست عزیز
بله، از
میتونه همراه کلاس از انیمیشن/فیلمهای ساده و کوتاه (مخصوص کودکان یا سطح مبتدی) استفاده کنه. این روش برای تقویت تلفظ و درک مطلب مفیده، اما نکات زیر رو رعایت کنه:
- ساده شروع کنه: انیمیشنهای کودکانه (مثل pepapig یا آمفیبیا یا کایو) یا سریالهای آموزشی (مثل Extra English).
- کوتاه و تکرار: روزی ۱۰-۱۵ دقیقه، یک صحنه رو چندبار ببینه و جملات ساده رو تکرار کنه.
- زیرنویس فارسی اول، سپس انگلیسی: کمک میکنه ارتباط برقرار کنه.
- هدفگذاری کوچک: مثلاً یادگیری ۳ واژه جدید از هر ویدیو.
تلفظ و گرامر پایه رو بهتره همزمان با کلاس یا اپ زبانشناس با دیکشنری آکسفورد قسمت تلفظ ها تقویت کنه. این روش مکمل خوبیه، اما جای تمرین منظم و درس اصلی رو نمیگیره.
خلاصه: شروع با فیلم/انیمیشن ساده و کوتاه خوبه، به شرطی که تکرار کنه و منتظم باشه.
داخل اپ زبانشناس کلی انیمیشن و فیلمها و دورههای مناسب سطح مبتدی وجود داره که میتونه از اونهام استفاده کنه.
ضمناً داخل لینک زیر با توجه به سطحتون میتونن منابع مناسب خودشون رو پیدا و مطالعه کنن.