کلی منتظر اینترنت بودم کلی احتیاج داشتم بهش
گفتم امروز دیگه میشه …
چی شد بعدش …بازم انتظار …
کلی منتظر اینترنت بودم کلی احتیاج داشتم بهش
گفتم امروز دیگه میشه …
چی شد بعدش …بازم انتظار …
![]()
سلام درود حتی به دوستان که متن میخوانند.
خب گاهی این اتفاقات پیش میاد جزوی از سختی هاست ![]()
ولی به نظر باید از سختی ها هم لذت برد با ناامیدی کاری پیش نمیره.![]()
![]()
آره کم کم دیگه دارم عادت می کنم …
چی میشه کرد…![]()