روحیه ام بی حس بی حس شده 🙃

کلی منتظر اینترنت بودم کلی احتیاج داشتم بهش

گفتم امروز دیگه میشه …

چی شد بعدش …بازم انتظار …

1 پسندیده

:grin::rose:سلام درود حتی به دوستان که متن میخوانند.

خب گاهی این اتفاقات پیش میاد جزوی از سختی هاست :face_with_thermometer:

ولی به نظر باید از سختی ها هم لذت برد با ناامیدی کاری پیش نمیره.:alien_monster::saluting_face:

2 پسندیده

آره کم کم دیگه دارم عادت می کنم …

چی میشه کرد…:smiling_face_with_tear: