من دو و نیم ساعت صبح فرانسه خوندم
تا الانم دو ساعت فیلم غرور و تعصب بررسی میکردم
من دو و نیم ساعت صبح فرانسه خوندم
تا الانم دو ساعت فیلم غرور و تعصب بررسی میکردم
دو تا زبان می خونید![]()
![]()
![]()
![]()
؟من بخوام زبان سوم بخونم چینی رو انتخاب می کنم ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
فرانسه بنظرم سختتره ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
منم چینی رو خودم بیشتر دوست دارم ولی به خاطر دانشگاه مجبور شدم فرانسه هم بخونم ![]()
الان ۹۲ روز شده
میدونم سلیقه ایه چجوری به چینی علاقه مند شدین همش چ چ چ میکنن
من کره ای بیشتر دوس دارم
شاید چون شما فیلم چینی زیاد دیدین من کره ای
نمیدونم حیلی یهویی شد منم اولش خوشم نمیومد مثل خودت
منم آخه فیلم های کره ای بیشتر میبینم تا چینی شاید چون کره ای واسم راحت بود به چینی علاقه پیدا کردم اخه تابستون یه کم یاد گرفتم چینی بعد خیلی خوشم اومد ولی دیگه نشد ادامه بدم
انساالله بعده فرانسه
زنجیره چند روزه آقای خاص؟
۳۰۳ روز
امیدوارم به اهداف بزرکتری برای خودت فکر کنی وتو حتما پیروز میدانی
سلام دوست قشنگم ![]()
![]()
فکر نمیکردم اینجا دیگه کسی ماها رو یادش باشه. حقیقتا خیلی خوشحال شدم هم بخاطر اینکه به یادتون موندم و هم اینکه تونستم کمککننده باشم براتون. خیلی وقت بود که تالار تگ نشدم. قلبی شدم ![]()
![]()
من خودم دیگه درگیر یه زبان دیگه و کار و زندگی شدم و دیگه کمتر میام اینجا اما خیلی خیلی خوشحال شدم. یاد حال و هوای تالار قدیم افتادم .
امیدوارم موفق و موید باشی عزیزکم![]()
![]()
![]()
قبل از جنگ رسم بود
ماست فروش، نمی گفت ماستم ترش ه![]()
منظورتون رو متوجه نشدم دوست گرامی. اگه منظورتون فریز شدن زنجیره یا احیای زنجیرهها در زمان جنگ هست هنوز شرایط استیبلی به وجود نیومده چون اینترنت همچنان ملی هست و احتمال اختلال وجود داره. اما اگر مورد دیگهای هست لطفا بفرمایید
نه، مزاح کردم![]()