زنجیره ام 90 روزه یعنی یک فصل!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
برای من هنوز دوماهم نشده![]()
زنجیره داشتنم سختها فکر کن ۳۰۰روز شده یکدفعه قطع شه از شکست عشقی بدتره ![]()
تقریبا دوسال پیش توی اون نسخه ی قدیمی زبانشناس زنجیره ام ۳۵۶ روز بود و داشتم براش روز شماری می کردم که یکساله بشه ولی نشده خیلی ناراحت بودم خیلی زیاد بعد اینجا توی تالار زبانشناس پیام گذاشتم که انگیزه ام رو از دست دادم
پیامای خیلی خوبی دریافت کردم،
دوتا شون خوب یادم موندن یکیشون این بود که بهم گفتن که خودشون زنجیرشون نزدیک ۶۰۰ روز بوده و خیلی دوست داشتن که دوساله بشه ولی نشده و بهم گفتن که زنجیره برای رسیدن به هدفه و خودش نباید هدف بشه
و یه نفر دیگه بهم بهم گفتن که زنجیره خودشون ۱۰۰۰ روز بوده ولی چون برای اون زنجیره هدف زبان خوندن شون شده بود خودشون دیگه به اون زنجیره ادامه نمیدین
پیام اون دو دوست عزیز انرژی و انگیزه ی خیلی زیادی بهم داد که دوباره شروع کنم و بخونم هنوزم هم وقتی اون پیاماشون می خونم حس خیلی خوبی میگیرم
وسعی می کنم که این حرفشون یادم نره که زنجیره نباید تبدیل به هدف بشه(هر چند خیلی وقتا یادم میره
)
و منی که میدونم سر خدمت سربازی بالاخره قطع میشه…
از الان باید آماده ی شکست عشقی کنی خودتو ![]()
زنجیره ات چند روزست ؟؟؟
باید محسن لرستانی پلی بدم![]()
دقیقاً ۳۰۰ روز
![]()
آماده باش قرارررر خیلییی ناراحت شی چطور حفظش کردی خدایی ۳۰۰روز
برای من یکی که ۶۰ روزم نیست
سلام دوست خوبم حالتون خوبه ؟
چه عجیب و جالب که هنوزم ما قدیمی هارو یادتون مونده بوده ![]()
اصلا انتظار چنین پیامی و تگ شدنو نداشتم حقیقتا ![]()
خوشحالم از اینکه تونستم یه کوچولو کمکتون کرده باشم
الان زنجیره تون چند روزشه ؟
بنده فعلا زنجیره ایی ندارم
که بخوام نشونش بدم
سخت و فشرده درحال تدریس زبانو، یادگیری ی سری مهارت های دیگم و آرزوی موفقیت روز افزون برای همه ی شما عزیزان دارم ![]()
![]()
بعضیا هستن بالای ۱۰۰۰ روز.
استمرار خیلی مهمه. من زنجیره چندتا برنامه رو همزمان دارم حفظ میکنم.
واس آموزشی هم امیدوارم پشتیبانی زبانشناس بتونه برش گردونه.
بله زنجیرهها بعد از استیبل شدن شرایط برگردونده میشه اما مطالعه رو ادامه بدین حتما
منظورم دوره ی آموزشی سربازی هستش که احتمالاً دو ماه به گوشی دسترسی نداشته باشم.
به قول یکی از دوستان، هدف یادگیری زبان هست نباید زنجیره زدن خودش بشه هدف. اگر اینطور به قضیه نگاه کنین از اینکه زنجیره شکسته بشه برای مطالعه و یادگیری زبان ناامید نمیشین![]()
![]()
دقیقاً، خودمم همیشه میگم. مهم هدفه. چیزی مثل زنجیره فقط انگیزه مضاعفه.
منم که زبانشناس پرو دارم
خیلی ممنون شما خوبین؟
اتفاقا پیامتون خیلی کمک کننده بود من قبلش فکر میکردم که دیگه ادامه ندم و بزارمش کنار ولی بعد دوباره رفتم و شروع کردم
زنجیره ام ۹۴۹ روز بود ولی همین چند روز پیش کار کرده بودم ولی امتیازم حساب نشده بود
پشتیبان بهم گفتن بعدا که اینترنت وصل بشه ترمیم میشه
وای چقدر عالی![]()
امیدوارم همیشه موفق باشین ![]()
![]()
درسته که شاید قطع بشه، ولی بنظرم اون روزا همیشه توی اون تقویم هستن و نشون میدن چه روزایی با استمرار خوندین و کار کردین و این خیلی مهم تره
بله ولی دیگه بعضی وقتا شرایط نمیزاره. تا الانش که مستمر بوده.
درسته. همین مهمه
منم دیگه از پاییز انگیزم از دست داده بودم نسبت به همه چی کلا هیچ حسی نسبت به چیزی نداشتم خیلی وقت هم بود اصلا زبانشناس نیومده بودم ولی دوباره اومدم که دیگه پر قدرت ادامه بدم![]()
امروز چند ساعت خوندی؟ من فقط ۲ ساعت فوقش ۲ونیم
ایشالله بیشتر شه ![]()
![]()
