روز یازدهم ..قرار بود ۱۵ ساعت زبان بخونم طبق برنامه ام ۷ یا ۸ ساعت خوندم 🥲

همش از چت جی بی تی سوال می پرسم ببینم راهی هست بیشتر کنم ساعت مطالعه امو آخه به کارام نمی رسم ساعت خییلی سریع میره :sneezing_face::sweat_smile:

تا بلند میشم برم آب بخورم می بینم ۵ ساعت گذشته :sneezing_face::neutral_face::sob:

نمیدونم والا حس میکنم چون اگه کارا اونجوری که میخوایم پیش نره حس خوبی بهمون نمیده همش حس میکنیم یه جای کار میلنگه:joy:

گفتم که ما فقط باید یه لیست از کار هایی که مثلا توی یه ماه میخوایم انجام بدیم بنویسیم بعد فقط سعی کنیم هر روز بیشتر از دیروز مطالعه مفید داشته باشیم بعدش یادداشت کنیم فقط اینجوری میتونیم من الاناز دفترم عکس بگیرم انقد برنامه نوشتم ولی همشون نصفه موندن:joy:

1 پسندیده

پاییز زمستون کلا اینجوریه صبحم نمیشه زود بیدار شد انقد که سرده :rofl:

1 پسندیده

خیلی سخته:sneezing_face::sweat_smile:

1 پسندیده