می خواستم رکورد بزنم ۱۵ ساعت ![]()
همون ۷ و ۸ ساعت خوندم باز ![]()
اینجاست که باید از دیالوگ محبوب (ایشالله فردا)استفاده کنم![]()
![]()
می خواستم رکورد بزنم ۱۵ ساعت ![]()
همون ۷ و ۸ ساعت خوندم باز ![]()
اینجاست که باید از دیالوگ محبوب (ایشالله فردا)استفاده کنم![]()
![]()
جدی جدی؟ میخواستی یک تایم ۱۵ ساعت پشت سرم هم زبان بخوانی؟
والا حرفی ندارم فقط تعجب کردم.
آره ![]()
![]()
![]()
![]()
کمال گرام پشت هم نه می خواستم وسطش ۳ ساعت استراحت کنم![]()
![]()
![]()
![]()
بخاطر همین برنامه هام بیشترشون انجام نمیشن![]()
![]()
![]()
![]()
آخه زبان نباید ۱۵ ساعت خیلی سخت باشه نه؟آخه بخشیش فیلم دیدن و اهنگ گوش دادنه دیگه![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
من صد ساله هدفمو گذاشتم ۵ ساعت هنوز بهش نرسیدم عزیز ![]()
ایشالله ۲۵۶۶سال دیگه به هدفمون می رسیم
نگران نباش من بهش ایمان دارم![]()
![]()
بخشی از زمان رو بزور شده با فیلم و اهنگ پر می کنم ![]()
![]()
خب اگه راحت باشی البته ولی شاید بعد چند ماه توی خواب هم انگلیسی حرف بزنی
خب یکم بردار برنامه بنویس برنامه روزانه بعد طی مدتی میفهمی چیکار کنی برات بهتره![]()
واااای چقدقدر خوب میشه اونموقع ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
نمی تونم همش میگم راحته پس باید بیشتر بخونی ![]()
این خیلی بده ها اینکه بیش حد به خودت فشار بیاری و از کیفیت خودنت کم شه منم اینجوری بود یه روز صبح دیر بیدار می شدم کل برنامه مو کنسل می کردم چون برنامه من فوق العاده فشرده و سنگین بود اما صبوری رو یاد گرفتم الان دیگه رو اون دنده افتادم زیادی آهسته می رم ![]()
میگم ۱۵ آخرش یک ساعت می خونم![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
یه چیزی بهت بگم خودم بهش رسیدم منم عین خودت بودم ولی این روش اصلا جواب نمیده فقط به مرور خستت میکنه از زبان زده میشی
منم موقع کنکورم اینکارو میکردم ولی بعدا فهمیدم فقط داشتم خودم گول میزدم که هر جور شده زمانم بیشتر کتم درحالی که بخش زیادی از تایم اصلا جزو مطالعه مفید حساب نمیشد
من الان فقط دو تا جمله همیشه به خودم میگم اینکه در لحظه زندگی کن برنامه ریزی درسته باعث هدفمندی توی زندگیت میشه ولی به همراهش اضطرابم میاره و اگه چند روز وقت نکنی انجامش بدی کاملا کنارش میزاری و یه برنامه جدید مینویسی و هیچوقت یه برنامه رو کاملا تموم نمیکنی
دومین جمله هم اینکه سعی کن همیشه هر روز بهتر از دیروز خودت باشی قرار نیس خودت رو با بقیه مقایسه کنی تو فقط باید خودت رو با خودت مقایسه کنی اینجوری نگران این نیستی که من از بقیه ممکنه عقب باشم یا اینکه کی میشه منم مثل بقیه موفق شم
اگه قراره برنامه ریزی کنی فقط لیست کار هایی که مثلا دوست داری توی ماه یا مثلا قبل عید انجامشون بدی رو بنویس و تا هر چقد که تونستی از اونها رو انجام بده و کار هایی که هر روز انجام دادی رو یادداشت کن که میتونه مطالعه موثر زبان باشه
امیدوارم حرفام مفید باشه برات![]()
بعضی وقتا فکر می کنم برنامه ی منطقی بنویسم بیشتر می خونم حتی
اما خیلی کمال گرام
آخرش کمترم می خونم دست خودم نیست میگم چقدر احمقی وقت هدر میدی همش ![]()
برنامه منطقی هم جواب نمیده من امتحان کردم
منم همینجوریم ولی دارم باهاش مبارزه میکنم قبلا کمال گرا نبودم نمیدونم اصلا یهویی اینجوری شدم
![]()
شاید چون خیلی مسئولیت پذیریم کمالگرایم![]()
پس چخ برنامه ای جواب میده ![]()
![]()
![]()